geen AZC in Geldermalsen
Gast |
/ #5662015-12-13 20:58Kleinschalig opvang was ons voorgehouden. Als heel Gelderland per dorp 1/2 gezinnen opvangt is het controleerbaar en acceptabel. Integreren zal makkelijker gaan en het brengt minder overlast met zich mee. en het scheelt kosten, er hoeft geen kamp gebouwd te worden. 1500 mensen in een kamp zetten is vragen om ellende, geen goede dagbesteding dus verveling zal snel toeslaan met alle gevolgen van dien. vooral de groep die uitgepocedeerd is zal voor overlast zorgen. De toekomst van onze kinderen wordt door dit besluit ernstig anders dan wij als ouders voor hun in petto hadden. Niet meer zelf naar de bibliotheek fietsen, niet meer zelf naar het sportpark fietsen, constant geconfronteerd worden met groepjes hang vluchtelingen. Ik heb bewust gekozen om mijn kinderen groot te brengen in een veilig dorp. In een dorp waar alles rustig en vredig is De veiligheid wordt zo terecht of niet terecht ernstig gevoelsmatig verminderd en daarmee daalt mijn woongenot. Ik ben de stad ontvlucht jaren geleden omdat groepjes anders gekleurden me een onveilig gevoel gaven. Opvang prima, elk van de 11 dorpen 1/2 gezinnen voor statushouders zodat ze kunnen integreren. Er zal een goede sociale controle kunnen zijn. De wijk agent zou eens per.....ddagen bij de mensen kunnen vragen hoe het gaat. Dat lijkt me beter dan wanneer politie groots moet uitrukken omdat het finaal uit de hand loopt (1500 asielzoekers op een kluit is vragen om ellende) de asielzoekers die u hierheen wilt halen zullen asielzoekers zijn, die in afwachting zijn op een woning of juist om teruggestuurd te worden. Deze groepen moeten niet in een woonkern ondergebracht worden maar in leegstande kazernes oid. Mevrouw de vries denk niet alleen aan uw politieke toekomst maar aan de toekomst van 10.000 inwoners. Beter kunt u inzien dat dit afblazen het verstandigst is en ja ik snap heel goed dat dat een moeilijk besluit zal zijn. Stoppen is moeilijker dan doorgaan als je je zinnen ergens op hebt gezet. Maar ik garandeer u dat wanneer dit stopgezet wordt het positief uitpakt. De mensen in Geldermalsen hebben nu al laten zien solidair te zijn en dat zal nog meer worden. Ik ga ervan uit dat ook u, net als ik en vele Geldermalsenaren slecht heeft geslapen de laatste dagen, geef onze rust en nachtrust alstublieft terug,zodat u ook met een gerust hart kunt gaan slapen.
|
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
246 Gemaakt: 2024-12-25
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1637 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
358 Gemaakt: 2024-12-18
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5702 Gemaakt: 2024-11-15
Heronderhandelingen verlofplanning
103 Gemaakt: 2024-12-28
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
127 Gemaakt: 2024-12-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
99 Gemaakt: 2024-12-29
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22441 Gemaakt: 2020-06-30
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang.
52 Gemaakt: 2025-01-01
Respecteer de euthanasiewet
7868 Gemaakt: 2024-11-02
Lili & Marleen
235 Gemaakt: 2024-12-22
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
34 Gemaakt: 2024-12-31
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1210 Gemaakt: 2024-11-09
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
674 Gemaakt: 2024-12-11
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
365 Gemaakt: 2024-12-21
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
586 Gemaakt: 2024-11-20
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5951 Gemaakt: 2024-11-10
Petitie VOOR behoud van 'lijn 520' van De Lijn.
211 Gemaakt: 2024-01-24
Geen vuurwerk in Amstelveen op 31 december
9 Gemaakt: 2024-12-30