Stop discriminatie tegen huurders met huisdieren

Gast

/ #210

2016-02-09 14:54

Wij zijn zelf slachtoffer geweest van uit huis zetting nav een kleine engelse cocker die we gehaald hebben. Dit hebben we gedaan zonder meeweten van de huisbaas die dus nadien ook onze woning betrad zonder dat we dit wisten. Zo is die er achter gekomen dat we een hondje hebben en dreigde ons uit de woning te zetten. Na vele uitspraken en moeite om het hun aan hun verstand te brengen dat ze dit niet mogen verbieden omdat dit prive is wat ik in mijn woning doe. We mogen de hond nu houden maar zijn ons er wel van bewust dat we er elk moment uit gezet kunnen worden als zo gezegd hun kleinkinderen er gaan wonen. Tegen dat ze dit willen doen heb ik bewijzen ..aangiftes en camera beelden dat ze onze woning betreed hebben zonder dat we dit wisten. Schending van de privacy en huisvrede breuk. Dan gaan we dat in de strijd gooien en zullen ze het wel intrekken zodat we kunnen blijven wonen hier. Dat iemand ao geslepen moet zijn tegen zijn huisbazen.. ipv tijd te nemen om te genieten.. schandalig is het.. ik hoop dat dit een officiele wet word zodat iedereen hier helemaal vanaf is!