Marc Dullaert moet blijven als Kinderombudsman

Gast

/ #6956

2016-02-12 09:11

Ik teken deze petitie omdat ik vertrouwen in Marc Dullaert heb. Hij heeft in die 5 jaar PUIN GERUIMD & OPGEBOUWD en een stevige fundering neergezet om JUIST verder te gaan.
En iedereen snapt wel wanneer je de bouwer zelf weg haald bij zijn project die hij vanaf de fundering heeft neergezet. En een ander het over laat nemen dat de nieuwe benadering en methodiek die dan op kinderen losgelaten wordt alleen verwarring en wantrouwen schept. EN er afgelopen jaren al ZOVEEL VERANDERD t.b.v. het kind. Die OOK HIER de benadeelde SLACHTOFFER van wordt. En het is toch VOOR HET KIND??!!

Dus al die woorden het gaat niet om EGO of mekaar in de wielen tijden. Leuk geformuleerd om te zeggen dat het niet handig was. Ook hier is hypocriet gedrag aan de orde. Waardoor NOGMAALS -HET KIND - slachtoffer van wordt en ik hoop voor deze kinderen EN ouders dat dat niet gebeurd. Er gaat al zoveel mis en in de doofpot gegooid alsof KINDEREN, DINGEN ZIJN!! En ouders het falend gedrag van de instanties hun kind verder zien afdrijven.

De emotionele schade wat erbij is gekomen NADAT het kind uithuis plaatsing heeft 'genoten' is relatief gezien altijd grootter. Waardoor ouders dus met een nog veel meer beschadigde kind thuis zitten.

Laat deze man blijven en zijn werk afmaken !!! Of gooit hij zo de beerput echt helemaal open en wordt het patriarch systeem hier ontmanteld.

Fransina.