Stop het nieuwe parkeerbeleid in Ede centrum!

Gast

/ #272

2016-04-18 17:30

Niet alleen ondernemers hebben er last van.
Om de parkeergarage van de appartementen, waar ik er ook één van heb, te bereiken moet ik met mijn auto het v. Dijkeplein oversteken. Bij de verkoop van de app. konden wij tegen betaling een pasje van de Gemeente hiervoor kopen. Nu kreeg ik een juichende brief dat deze handeling niet meer hoefde.
Echter, onder het motto "Ouderen mogen niet vereenzamen", mijn dochter komt 1 x p.w. bij mij eten, kopje koffie erachteraan, journaal meekijken etc.. Nu moet zij daar 10 euro voor betalen. Erg veel voor een etentje bij je moeder. Zeker ook voor een alleenstaande werkende vrouw die zo'n 5 p maand wil komen.
Leveranciers kunnen een vergunning krijgen zei de Gemeente
maar de leverancier van de vloerbedekking begon daar niet aan zei hij, 12,50 euro extra op de rekening. Ook de leverancier van de TV begon er niet aan. Weer een extra bedrag op de nota.
Niemand komt meer onverwachts even bij mij koffie drinken en hoeveel moet ik betalen als ik straks na een operatie een weekje geholpen wordt door een familielid? Verjaardagen worden te duur voor mijn gasten en moeten nu alleen op zondag gevierd worden. gezellig. Zit je op je verjaardag alleen. Etc.etc.etc...