Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.

Gast

/ #408

2016-08-03 13:08

Ik vind dat het houden van dit soort gevaarlijke honden in heel Nederland verboden moet worden. Ik was geschokt toen ik gisteravond op de tv hoorde dat een prachtig, mooi en onschuldig meisje gebeten is door zo'n gevaarlijk beest. Afschuwelijk. Als het mijn kind was dan had ik die beest gelijk afgemaakt en de eigenaresse keihard aangepakt. De eigenaars van dit soort gevaarlijke beesten zijn gestoord en gevaarlijk. Ik maak het tot mijn grote ergernis dagelijks mee. En er is helaas nog steeds geen verbod. Het wordt tijd dat de regering gaat ingrijpen en het houden van gevaarlijke dieren en het fokken gaat verbieden. Onschuldige mensen zoals ik en het prachtige kleine meisje en nog vele anderen worden de dupe van gevaarlijke gekken die los rondlopen en alles doen wat gevaar oplevert. Als ik ooit door een hond wordt aangevallen dan weet ik precies wat ik met die hond en de eigenaar gaat doen. Dit kan echt niet zo verder in Nederland. Ben van plan om kontakt op te nemen met de tweede kamer. Of het veel zal helpen weet ik niet, maar ik ga het toch proberen.