€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #1747

2011-11-15 01:55

Wat valt er nog over te zeggen...
Dit is gewoon TZVW, ofwel Te Zielig Voor Woorden wat deze regering doet, ze doen maar wat, omdat ze er zelf niets mee te maken hebben of hebben gehad en daarom is het een zogenaamde liefdadigheidsinstelling geworden voor een gezellig praatje in hun ogen.
De gezonde/zieke mensen worden door deze regering nog zieker gemaakt  zowel mentaal als lichamelijk, door dat ze al weinig geld overhouden door al die bezuinigingen, en dan nog een keer extra moeten dokken (en niet eens een klein bedrag nee gelijk voor 200,- Euro,
belachelijk hoog voor meer als 100 min. ik zit soms maar voor een half uurtje in behandeling want tja die bezuinigingen he, er is geen tijd meer over, maar kost wel veel geld) voor een behandeling die wij zo hard nodig hebben in de GGZ en andere instellingen.
Mijn broekriem staat al heel erg strak vanwege de bezuinigingen en doordat ik mijn baan ben kwijtgeraakt heb ik nog meer last van angst en paniekstoornissen de medicijnen moet ik hiervoor al zelf betalen, nog strakker en de stekker gaat eruit bij mij, bij wijzen van spreken zo erg is het gewoon al.

Ofwel het gaat nog steeds op de rijken (=regering e.d) worden als maar rijker en de armen (=mensen met een laag inkomen door baanverlies beperking(en)/stoornis(sen)) worden alleen maar armer waaronder ik zelf ik heb dit jaar al een keer financieel aan de grond gezeten, niets is erger voor mij als kind, dan mijn hand ophouden bij mijn lieve ouders van sorry ik heb geen geld meer...  dit door alle hoge vaste lasten geen baan etc. Met mijn 32 jaar mag ik al met bij wijze van met pensioen, want er zijn geen (fulltime) banen voor deze leeftijdsgroep (want de jeugdwerkloosheid gaat nog voor en dan hebben werkgevers liever niet iemand die vaak ziek is (waar die persoon zelf niets aan kan doen), want dat kost alleen maar meer geld, en de groepen die hoger zitten die mogen nog niet met de VUT want zij moeten doorwerken tot hun 65-67ste..
Ik vraag je hoe krom is Nederland?
Goh ja laten we heel Zuid Europa maar gaan helpen want goh wat hebben we het in Nederland toch goed... ja in de ogen van de rijken wel, maar niet in de ogen van de armen, die steeds in grotere aantallen naar de voedsel-banken moeten (zelfs deze banken raken leeg door die "geweldige" bezuinigingen) en ga zo maar door..Maarja dit zien de rijken toch niet en ze willen het maar niet zien, want we hebben het toch zo goed in NL.

Ik laat het hierbij maar zit nog heel erg vol met frustraties en ergernissen dat ik niet eens meer weet waar ik het zoeken moet...
Ik weet niet hoe ik het bol moet werken, je moet in de gezondheidszorg overal voor vechten letterlijk met bloed zweet en heel veel tranen, terwijl je ik weet niet hoeveel aan premies al per maand betaald via de werkgever e.d.

De vraag is: waarvoor betaal ik met nog tig anderen zo`n hoge prijs aan premies, als je zelf nog moet vechten (letterlijk bloed zweet en heel veel tranen) voor een operatie o.i.d vergoed te willen krijgen omdat je al zo`n laag inkomen hebt. Waarvoor betalen wij al zoveel premie voor dan, kan iemand dit uitleggen of valt het niet meer uit te leggen?!?