€200 en nog veel meer: GEEN STIJL

Gast

/ #1866

2011-11-22 10:13

Ach, ach, wat triest toch dat Nederland zo ver gaat zakken. Het heet toch al de Lage Landen? Hoeveel lager wil je gaan?

Ik, als volwassene, kan het (misschien) nog wel begrijpen dat ik een noodzakelijke therapie niet kan bekostigen maar mijn kind? Hoe leg ik mijn kind uit dat papa en mama dat echt niet kunnen betalen? Je hart doet zeer als je ziet dat je kind hulp nodig heeft maar je hem/haar dat niet kunt geven?

Dus de niet-rijken zijn straks goed herkenbaar: geen gaaf beugelbekkie, geen dure merkkleding, geen sporten of clubjes, geen vakanties, geen goede geestelijke of lichamelijke gezondheid, geen dure beroepsopleiding, geen eigen woning, geen verzekeringen, geen auto. Eigenlijk: (over)leven in Nederland, niets meer, niets minder.
Hoever wil je de Nederlandse bevolking gescheiden hebben? Immigranten hier, minder-bedeelden daar, boeren ook in een bepaald gebied, de rijken, ach, die hebben het voor het kiezen, stadsmensen, dorpsbewoners. Vaak heb je het niet voor het kiezen.
De rijken leven hun leventje en hebben er ook plezier in, kunnen eigen keuzes maken. Mensen met (veel) minder geld niet!

Beleidsmakers: denk vooruit en niet zo'n klein stukkie maar ver, ver voor je uit! Langer dan je neus, die al aardig lang is aangezien die op de neus van Pinokkio gaat lijken.