Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Gast

/ #5405

2016-11-07 15:26

Ik voel mij niet meer veilig door mevrouw Simons. Als ik nu iets tegen iemand wil zeggen dat simpelweg een grap is, moet ik eerst door de discriminatie test heen. Als je daar eenmaal doorheen bent, mag je simpelweg geen grapjes meer maken. Als je dat wel doet, dan is mevrouw Simons (beter bekend als zeuraapje) bereidt om aangifte tegen je te doen. Ik ga toch ook niet aankloppen en een beetje dom lopen dreigen met aangifte als iemand me mietje noemt. Survival of the fittest, iets waar deze mevrouw nog veel van moet leren. Ze zou eigenlijk de inburgeringscursus moeten doen. Ik weet zeker dat ze daar niet doorheen komt, aangezien ze alleen een mening kan hebben, maar niet kan onderbouwen met argumenten. Verder zorgt ze voor teveel onrust in het land, aangezien ze niet de Nederlandse cultuur kan waarderen en daardoor ervoor zorgt dat er over 10 jaar geen Nederlandse cultuur is. Wat mij betreft zorgt deze mevrouw ervoor dat het behoudt van het Cultureel Nederlands Erfgoed geschrapt gaat worden. Het is ook discriminerend dat Sinterklaas en ZWARTE piet daar nog op staan.
Ook zie ik nog voor me dat deze mevrouw over 10 jaar weer gaat protesteren, aangezien dan geen zwarte pieten bestaan waardoor het volk nog steeds is onderverdeeld in etnische lagen. Schieten we lekker veel mee op! L