POLITIEAGENT TOT MAX 62 JAAR
- Petitie
- Mededelingen 44
- Handtekeningen 23 015
- Opmerkingen
- Statistieken
- Privacybeleid
- Extra zichtbaarheid
Partner |
/ #202016-12-09 01:36Ik steun deze petitie! Ik de partner van een diender die al bijna 42 jaar in de executieve dienst mee draait en in de onregelmatigheid. Ik zie met lede ogen hoe zwaar mijn man het heeft. Neem nou dit als voorbeeld. Nooit hebben wij een normale kerst kunnen vieren met ons gezin. Werk gaat altijd voor. Mijn man heeft zelfs de anti terreur training mee moeten doen. Buiten adem 20 trappen op en neer rennen zie je het voor je? Ben je 61! Hij had wel dood kunnen neervallen. Ik begrijp echt niet wat de overheid hier mee wil bereiken. Letterlijk werken tot je dood. En wat te denken aan alle pensioenpremies die al zijn betaald de afgelopen 42 jaar! Zoals het er nu naar uit ziet nog 6 jaar en 3 maanden te gaan. En nog steeds om het weekend werken. Er zo naar uitgekeken toen hij bijna 40 dienstjaren er op had zitten om te gaan genieten van zijm welverdiende pensioen. En dan ineens wordt dat zo van tafel geveegd. Daar heeft hij toch nooit zijn handtekening onder gezet!!! Was toch echt na 40 dienstjaren recht op pensioen. En dan te bedenken dat na je 60e de ITBF toelage en de TBF toelage ook ineens op houdt te bestaan dus ook nog eens ruim 200 euro bruto minder in de maand. Kijk maar eens op jullie loonstroken!!! En dat voor hetzelfde werk wat steeds meer moeite kost. Ik zie onze minister Van der Steur geen 20 trappen op en neer rennen met een kogelvrijvest aan. Mijn man sport en fietst elke dag. rookt niet en drinkt geen druppel alcohol Zet alles opzij voor zijn werk! Maar je kan ondanks dat de ouderdom en de slijtage niet tegengaan. Ik vraag mij dan ook af waarom er geen medische keuring is???? Mijn man is precies 1 keer 1 week in al deze 42 jaar ziek geweest. En als ik hier ga opsommen wat hij allemaal mee heeft gemaakt dan kan ik nog wel even doorgaan. Zo leuk is het allemaal niet. De partners lijden ook zien alles leedzaam toe en zorgen thuis voor opvang als dat nodig is als ze hun verhaal kwijt moeten en leven ook in datzelfde glazen huis. Ik heb respect voor alle dienders en alle partners die al zo lang aan het werk zijn en nog zo lang door moeten. Het is gewoon niet te bevatten! En daarom steun ook ik deze petitie en dat zouden alle partners moeten doen! Heel veel succes!!! |
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Groeipunt en Richtpunt campus Oudenaarde moeten blijven!!
1170 Gemaakt: 2025-04-25
Help de handelaars op de Ninoofsesteenweg
529 Gemaakt: 2025-04-25
Nee, tegen meer AZC’s in Lansingerland
646 Gemaakt: 2025-04-16
PostNL zit te ver weg voor ons
184 Gemaakt: 2025-04-23
Neen tegen nieuwe industriezone Lepelboomstraat - Blauwe Zwaanstraat - Vichtseweg (PRUP)
165 Gemaakt: 2025-04-22
Petitie schorsing PvO docent Guus Ruiter
430 Gemaakt: 2025-04-18
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22788 Gemaakt: 2020-06-30
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
884 Gemaakt: 2025-03-19
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
989 Gemaakt: 2025-04-08
Aanpassing Bestemmigsplan Parking Action kastanjelaan 65A Bergen op Zoom
76 Gemaakt: 2025-04-14
Nee tegen AZC VLD-Holy
4844 Gemaakt: 2025-04-08
Steun familie babayants
5168 Gemaakt: 2024-07-11
Spreiding van Flexwoningen in Hilvarenbeek
105 Gemaakt: 2025-04-19
the missing link moet blijven
106 Gemaakt: 2025-04-10
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
1835 Gemaakt: 2024-07-07
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
15717 Gemaakt: 2025-01-19
Krachten bundelen voor behoud gespreide zorg
44 Gemaakt: 2025-04-16
Teken voor behoud van het Betonbos!
294 Gemaakt: 2025-04-04
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
1431 Gemaakt: 2025-02-04
Stop Dierproeven !
268 Gemaakt: 2020-08-18