Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Dani

/ #561

2017-10-16 17:54

Allereerst mijn complimenten voor het daadkrachtige aanpakken van deze wantoestanden. Ook vandaag las ik weer een uitspraak van een rechter (AD 16-10), dat de bevolking reageert met onderbuikgevoelens. Toen werd ik boos. Ik vroeg me af, als haar dochter dit was overkomen, of ze inderdaad nog zulke uitspraken over haar lippen kan krijgen. Wat nog het meest bizarre is in zulk soort zaken, dat de dader weer gepamperd wordt. Hij krijgt `gratis`rechtshulp`van een advocaat. Deze advocaat dient zijn declaratie in bij de overheid en krijgt door de zgn. toevoeging zijn honorarium- uit de schatkist. Dit betekent, dat alle belastingbetalers aan zijn inkomen betalen. Ook de ouders van het slachtoffer. Kun je het gekker bedenken???

Het zal een hele zware klus zijn om ons rechtssysteem aan te passen. Zeker gelet op het feit dat advocaten en rechters slecht de wetten volgen, dus uitspraak doen conform de letter van de wet. De wetten die gemaakt c.q. geschreven zijn in een periode dat criminaliteit nog niet zo´n ernstige vorm had als vandaag de dag.

Pas als de straffen strenger zullen zijn en criminelen niet meer met een taakstraf naar huis gestuurd worden, dan zal het tij keren.

Veel succes.