Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Gast

/ #642

2017-10-29 08:16

Er zijn ouders hun kind kwijt. Waarom? Omdat criminelen zonder pardon vrij worden gelaten. Recht in eigen hand nemen mag niet? Maar als dit de regels zijn in Nederland ga je dat vanzelf krijgen. Verkracht iemand en je staat zo op straat, wetende al dat het zeker weer gaat gebeuren. Hoe moeten wij onze dochters beschermen als de rechtsstaat dit niet doet? Geloof mij als mijn dochter dit zou overkomen en zo’n gast staat met 1 a 2 jaar weer buiten dan sta ik hen daar op te wachten! Want waarom heeft iemand die iemand anders verkracht en vermoord heeft wel nog het recht om te leven, te trouwen, kindjes te krijgen enzovoorts. Zo een ziek iemand die al 2 meisjes bruut heeft verkracht had opgesloten moeten worden voor de rest van zijn leven. Spijt was er geen eens. Als jullie idioten deze man niet hadden vrijgelaten had Anne nog geleefd. Het was overduidelijk dat hij weer de fout in zou gaan, dus iedereen van de kliniek en de regering heeft bloed aan zijn handen. Belachelijke rechtsstaat hier.