Een 1,5meter wet NEE !!

Schatzi
Gast

/ #238 Stop de 1.5 meter.

2020-06-28 01:42

Ik heb de petitie tegen de wet regel van 1.5 meter getekend. Ik lees dat de petitie alleen digitaal overhandigd mocht worden en dat vele kamerleden ongeïnteresseerd waren want wij mogen geen rechten meer hebben als mensheid. En wil de regering ons gewoon vast houden. Maar onze mensenrechten zijn geschonden en de rechten die in de grondwet staan zijn dus van tafel geveegd. Terwijl dat de regering volgens mij zelf de grondwet
heeft gemaakt met al zijn wetten. Dus het is nogal tegenstrijdig. De mensheid moet dus een gecontroleerd leven lijden. Waarbij je onderhand moet leven als een machiine ipv een mens met rechten en vrijheid. Het is heel onderdrukkend waarbij de mensheid geen stem mag hebben om jezelf te laten horen. Want minister Rutten heeft de lak aan ons en doet waar hij zelf zin in heeft samen met de rest van de 2e kamer. Rutte en zijn metgezellen geilen gewoon op die 1.5 meter. Zij leven ook in deze maatschappij en ze hebben zich zelf er ook mee want ook zij moeten dan aan de zogenaamde regel houden. Dus niemand schiet er wat mee op om deze waanzin van een 1.5 meter regel vol te houden. Het is echt 1 groot wereld toneelstuk. Tijd om het doek te laten vallen. Want niemand trapt er meer in. Dus tegen Rutte en zijn metgezellen zeg ik;; Your terminated.