Geen erotisch centrum in Zuidoost

Gast

/ #3

2022-12-20 10:29

Hoi Mireille! Bedankt voor het opmerkzaam zijn! Ik moest er zelf heel erg op kauwen, dat een raadslid van Gemeente Amsterdam, Centrum, een OPINIE heeft. Het proeft heerlijk verstopt: ik ben raadslid van een stadsdeel die van een probleem af moet, maar ik zal het op persoonlijke titel melden dat het prima past in Zuid-Oost. Hierbij merk ik dat ik erg allergisch reageer op de snode verborging boodschap van hem: het zijn toch (maar) de christelijke mensen die tegen zijjn, en in Zuid-Oost is een groep van 15 aangeschoten mannen toch niet erg…….. Meneer Gust de Wit: wat bent u een geweldige “politicus” in deze…. Is toevallig drogreden uw specialiteit in de raadszalen? Hierbij let ik op het volgende: “ Doordat deze plek duizenden voetbalsupporters kan verwerken, zal een eroscentrum ook geen probleem zijn. Als er op de Oudezijds Achterburgwal een groep van 15 aangeschoten mannen loopt, heb je een potentieel probleem, als er op de Johan Cruijff Boulevard (Arenaboulevard) eenzelfde groep van 15 mannen loopt, is er niets aan de hand.” Zullen we dan ook zeggen: “Door al het zwerfafval van Amsterdam ZuidOost bij de heer de Wit in de achtertuin te dumpen, zullen ratten geen probleem meer zijn”. Als er in de Bijlmer 15 ratten rondlopen heb je een potentieel probleem. Als ze bij De heer de Wit in de achtertuin lopen, is er (voor ons) niets (meer) aan de hand.” Dat ging nergen over toch? Meneeer de Wit?

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...