Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #624

2012-01-25 09:12

k vind het niet kunnen dat edwin er uit us geschreven! Hij had moeten blijven hij was gewoon een van de leukste achteurs die er waren op dot moment. Maar we weten natuurlijk niet zeker of die terug kan keren daarom moeten we dingen verzinnen hoe die terug zou kunnen keren in goese tijde. Mij idee is dat hij gewoon een dubbel ganger had. Dat die dubbel ganger dood ia gegaan aan dat virus en dat edwin gewoon was ontvoerd door die dubbel ganget du nog ergens anders zit op de wereld en dat hij gewoon zo snel mogelijk terug zo komen uit buitenland ofzo. Hij had het niet kunnen melden dat hij het niet was want zijn mobiel was af gepakt door zijn dubbelganger. Ik hoop dat we de redactie zo op goede idee brengen en hoop dat ze het begrijpen. Maar iedereen zegt dat je niet uit de dood kan opstaan in gtst maar dat kan wel want maxime toen die nog klein was ze.ook dood maar er is toen gezegt dat het een grapje was dat ze.dood was. Toen is er ook iets aan gedaan en ik vind gewoon dat edwin dan ook terug kan keren! IK WIL EDWIN TERUG!