Edwin mag niet uit gtst

Anne

/ #692 Er helpt maar 1 ding: stoppen met kijken!

2012-01-25 11:38

Beste gtst-fans,

Ook ik baal, net als jullie allemaal, enorm dat Edwin dood is! Het is al door meerdere personen gezegd, maar inderdaad een erg rare keuze van de makers van GTST: er moet een nieuw gezin in de serie komen omdat de familie Huygens de jonge kijkers niet genoeg aanspreekt, IS er vervolgens een nieuw gezin, dat de jonge kijkers inderdaad aanspreekt, gaat 1 gezinslid binnen een jaar dood!!! Daarnaast willen ze in GTST maatschappelijke kwesties aan de kaak stellen, dat doen ze in de vorm van Lucas & Edwin als homo's. Vervolgens valt heel Nederland over die twee als ze te zien zijn in een iets te intieme scene, dat lijkt mij juist een reden om Edwin & Lucas zolang mogelijk samen te houden in de serie en zoveeel mogelijke intieme scenes te laten spelen! Nederland moet er maar aan wennen, anders komen we nooit van de homo-haat af. Maar wat doet GTST, ze schrijven 50% van de homo's in GTST uit de serie!!

Dus ik denk, lieve mensen, dat er maar 1 ding opzit, wat de makers van GTST misschien zal raken en waarmee we hopelijk een keer tot ze doordringen: stoppen met kijken!
Ik weet dat het niet makkelijk zal zijn, maar ik zelf ben gestopt en het lukt me best goed om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen. Ik hoop dat jullie ook stoppen met kijken en om jullie een hart onder de riem te steken, check deze link:

http://www.sochicken.nl/leven/vervang_gtst_door_een_boek.html

Het is niet normaal hoeveel tijd je over houdt als je geen gtst meer kijkt!

Veel succes!

Groetjes,

Anne