Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #1348

2012-01-25 23:48

Ik hoop dat diegene die verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van het personage 'Edwin Bouwhuis' uit GTST nu inzien dat dit een enorm grote fout is geweest. Het enige 'normale' gezin uit Goede tijden, Slechte tijden, waarmee veel mensen zich identificeren, wordt hiermee uit elkaar gerukt. Daarnaast waren er mijn inziens nog ontzettend veel mooie verhaarllijnen rondom het gezin Bouwhuis en Edwin zelft te verzinnen. Zet daar tegenover een 'Noud' of 'Bing'. Dan is de conclusie voor mij snel getrokken. Noud noch Bing heeft vrijwel geen familie meer in GTST en de verhaarl lijnen zijn bij deze personages al redelijk 'uitgemolken'. Edwin Bouwhuis was een populair personage waar veel mensen zich mee konden identificeren en hij zorgde met zijn karakter voor vele trouwe fans. Ik vond GTST altijd een mooi programma om naar te kijken, maar wanneer er zo wordt gereageerd op de duidelijke voorkeuren van de fans vind ik het toch een stuk minder. Een soap leeft toch op de kijkcijfers van fans? Laat ze dan dingen doen waar de fans zich enigzins in kunnen vinden. Ergens hoop ik dat de kijkcijfers flink gaan dalen nu Edwin de serie heeft verlaten. En met de komst van de twee 'allochtonen' om een realistischer beeld van de werkelijkheid te geven doet me toch wel wat denken aan de multi culti wending van Onderweg naar Morgen, die daar ook mee ten onder ging. Luister naar de kijkers! Ik hoop dat Edwin op de een of andere manier nog terug komt in GTST, de realistische manier zou zijn dat Lucas uit zijn comadroom ontwaakt. Wie weet, ik hoop het echt (en vele anderen met mij)!!