Edwin mag niet uit gtst

Gast

/ #1958 Edwin mag niet uit gtst

2012-01-27 14:51

Ook ik vind het, zoals iedereen die op deze petitie heeft gereageert, erg jammer dat ze het personage Edwin Bouwhuis uit Goede tijden Slechte tijden hebben geschreven. Vond het koppel Lucas en Edwin erg leuk samen. Van mij hadden ze rondom deze twee personages nog wel hele leuke verhaallijnen mogen verzinnen. Net als wat al door meer mensen geschreven is vind ik dat er nog genoeg met Lucas en Edwin gedaan kon worden. De schrijvers van GTST hebben normaal gesproken ook genoeg fantasie om verhaallijnen te schrijven, waarom dan niet nog een spannende verhaallijn voor Lucas en Edwin?? De makers van de serie slaan hiermee behoorlijk de plank mis. Ben bang dat door dit besluit veel kijkers gaan afhaken. Ook ik vind het nu lang niet meer zo boeiend om te kijken. Veel acteurs zijn Raynor voor gegaan door de serie te verlaten, vrijwillig dan wel gedwongen, maar dat heeft vaak niet zo heel veel impact op me gehad. Maar in al die 21 jaar dat ik de serie al volg vind ik het vertrek van Raynor wel het meest jammer. Sorry makers van de serie, maar ben bang dat er heel veel mensen niet achter jullie besluit staan, gezien het aantal reacties hier op deze petitie. Denk zelf niet dat we met deze petitie het personage Edwin kunnen terug laten keren, maar desalniettemin wil ik toch middels deze reactie mijn ongenoegen uiten. Hoop dat dit voor de makers van GTST het een goede leer is voor een volgende keer.