Edwin mag niet uit gtst

Edwin-fan

/ #2107

2012-01-28 12:22

Het is vooral de verhaallijn rond Edwin en Lucas die ik ga missen. Dan zeggen die 'geweldige' schrijvers wel dat er voor Lucas heus wel weer iemand anders komt, maar dat kan mij niet schelen. Ludwin was geweldig. En niet omdat ze homo's speelden, maar omdat ze gewoon een super leuk stel waren samen. Dat er door hen weer aandacht voor de acceptatie van homo's was: prima. Maar ik ben een getrouwde moeder met drie kinderen, dus het ging mij gewoon om deze twee karakters bij elkaar.
Edwin is helaas dood, maar Raynor kan wel terug: hij moet dan wel weer het vriendje van Lucas worden!!

Ik vind wel dat we ons vooral op Edwin/Raynor moeten richten. Het heeft geen zin om andere GTST karakters aan te vallen. Dat Bing niet zo sympathiek overkomt op dit moment, is zijn rol. Dat is blijkbaar geloofwaardig. Noud is ook een toffe peer en ook Nina met haar hysterische gedrag hoort er gewoon bij.

De schrijvers hadden inderdaad ervoor kunnen kiezen om de acteurs die er zelf voor kiezen uit GTST te gaan, het Ebolavirus te laten krijgen en daaraan te laten overlijden.

Ach, we kunnen ons laten horen, de makers vinden het alleen maar geweldig. Zij lachen zich rot om alle aandacht die de serie nu krijgt. Dat er van de week zoveel mensen nog hebben gekeken, had ook met Edwin te maken.

Voor Raynor vind ik het in ieder geval super dat er zo massaal gereageerd is. dat moet hem toch goed doen?