Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#4569 Re: Re: Re:

2014-07-29 22:21

#4563: - Re: Re:

Niets vals hier, want ook ik heb hier gewoon gestemd zonder mijn naam zichtbaar te maken. Probeer mensen niet te demotiveren of verwaring hier te zaaien.

Ik heb allang contact gehad met de medewerkers van petities.24.com en uitleg gekregen hoe het werkt. Het werkt prima, alleen azijnzeikers zoals jij blijven bezig om onrust te zaaien. Gewoon mee doorgaan als jou dat een stijve geeft (-;

Stop Jodenhaat!

Reacties

Maria

#4571 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 22:23:04

#4569: - Re: Re: Re:

Goed dat je om uitleg hebt gevraagd! Nu heeft hij/zij geen poot meer om op te staan (wat we eigenlijk wel wisten)

Gast

#4574 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 22:25:25

#4569: - Re: Re: Re:

Het werkt volgens Petities24 via e-mailadres (maar dat heb je dan dus al gehoord). Nou, teken dan nog een keer met datzelfde adres. Geen punt. Je kunt oneindig blijven tekenen met datzelfde adres, zichtbaar of verborgen, maakt geen donder uit. Is dus ook gebeurd. Het werkelijke aantal stemmers is dan ook lang niet dat wat jij op de teller denkt te zien. Maar dat weet je allang van Petities24, hoef ik je dus niet uit te leggen.

Ergo: de handtekeningenlijst is een lachertje.

Verborgen is so wie so een wassen neus, omdat een deel van je informatie wel degelijk zichtbaar is, maar dat weet je ook allang van Petites24.