Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Quoted post
Gast |
#7341 Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk2014-08-13 13:32#7297: - Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk #7291: - Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk De mensen zoals jou zijn zo blind, dat jullie moeten zelf de eigenverklaringen draaien om jullie programma door te zetten om jullie krankzinigheid en haat te verspreiden. Heb je daar ook een Nederlandse vertaling voor?
RE: Nederlandse vertaling: Sommige mensen weigeren de werkelijkheid (de feiten) te herkennen. Ze houden hun ideologie zelfs wanneer ze geconfronteerd woorden met het feit dat hun ideologie geen stand houdt. ISIS publiceert videos en fotos met eigen verklaring eronder over waarom zij dat doen en wat zij willen bereiken. Jij ontkent het, en je wilt zelf tegen me verkopen dat de joden alles georganizeerd hebben. Hoe dan? Hoe kunnen ze honderden losse mongolen bestuuren om gruwelijkheden te plegen en daarna de fotos en videos op talloze twitteraccounts en youtube channels te publiceren? Hoe kunnen de joden gruwelijkheden in tallozen staden in Iaraq en Syrie tegelijkertijd bestuuren? Als je "vorzichtig", of gebalanceerd wilt denken, zou jou tenminste moeten zeggen dat de verzinners van het complot medewerking vinden onder de Soenniten in Syrie en Iraq! Ze zouden in Spanie geen tien mensen vinden die andere mensen willen onthoofden! Maar ze vinden ze wel in Iraq en Syrie. De gruwelijkheden kunnen dus noiit gebeuren zonder de medewerking van de niet-joden! Maar jij ontkent het, en je wilt ALSNOG de schuld op de joden zetten. Dan voel je je gelukkig. Uitendelijk heb je jou doel bereikt. Want de joden zijn de moordenaren, zelfs wanneer de esecuties met "allahu akbar"worden verzegeld! Schaam je! Word wakker. Er is iets die heet geweten, integriteit, eerlijkheid, waarheid... |
Reacties
Gast |
#7342 Re: Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk2014-08-13 13:42:50#7341: - Re: Re: Re: Wilders wil duizenden bij demo Schilderswijk HALLO, je mag lezen, hoor! Ik zeg nergens dat joden alles georganiseerd hebben. En ik ontken helemaal niets. Waar lees jij dat? Ik citeer een reactie van iemand op een krantenartikel. En die iemand heeft het over het nieuws dat mevrouw Yasmina Haifi een tweet had geplaatst waarin zij zegt dat de terreurbeweging IS "een vooropgezet plan is van zionisten die bewust de islam willen zwartmaken en niets met de islam te maken heeft”. Ik zeg dat niet, de persoon die de reactie op het artikel gaf zei dat niet, die mevrouw heeft dat gezegd. Die mevrouw heeft haar tweet inmiddels teruggetrokken en is ook geschorst door haar werkgever. Aangezien je blijkbaar de krant nog niet gelezen hebt, geef ik je het bericht hier maar:
In de Tweede Kamer en daarbuiten is ophef ontstaan over een tweet van Yasmina Haifi,projectleider bij het Nationaal Cyber Security Centrum.Ze schreef dat de terreurbeweging IS een "een vooropgezet plan is van zionisten die bewust de islam willen zwartmaken" en niets met de islam te maken heeft.
Wilders noemt het bericht gestoord en vindt ontslag geboden.De CDA'er Omtzigt vraagt zich af of Haifi,ooit lijstduwer PvdA,op haar plaats bij het NCSS is.
Haifi verwijderde haar tweet met de woorden "realiseer mij de politieke gevoeligheid ivm mijn werk".Tegenover de NOS noemt ze haar tweet "onhandig".
Als zich hier dus iemand moet schamen, dan ben jij het vanwege het herhaaldelijk héél erg slecht lezen en mensen meteen aanvallen met belachelijke conclusies. Ook dat, makker, hoort bij geweten, integriteit, eerlijkheid, waarheid …
|
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64329 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4929 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4729 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
390 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3503 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
774 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1002 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1419 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
85 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
625 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
72 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
224 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
53 Gemaakt: 2024-11-10