Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post

Gast

#8234 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-24 10:29

#8231: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Dat doe je wel, want je wil die mensen naar Iraq laten gaan, omdat ze daar zouden vinden wat ze zoeken. De IS, dus. Om die mensen daar naartoe te kunnen sturen, moet je de IS dus in stand houden, anders heb je niets meer om hen naar toe te sturen.

Reacties

Gast

#8237 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-24 10:44:17

#8234: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  Dat doe je wel, want je wil die mensen naar Iraq laten gaan, omdat ze daar zouden vinden wat ze zoeken. De IS, dus. Om die mensen daar naartoe te kunnen sturen, moet je de IS dus in stand houden, anders heb je niets meer om hen naar toe te sturen.

U bent (weer) in een schizofreen denkpatroon gevallen, net als #8100

"moet je de IS dus in stand houden"

Ik heb de ISIS niet opgericht, ik steun de ISIS niet en daarom moet ik me geen zorgen maken om hoe die in stand moet blijven! het is niet mijn verantwoordlijkheid.

De mensen die dat hebben opgericht, en diegenen die daarvan fan zijn, die moeten gaan denken hoe het in stand gehouden moet woorden. Als op een dag de ISIS weg is zal ik even gaan horen wat de mensen nu denken.

Vinden ze de normen en waarden van Nederland okee? Dan kunnen ze blijven. Willen ze de sharia? Op, naar een land met de sharia.

Vinden ze dat de joden vergast moeten woorden? Op, naar een land die openlijk voor de vergassing van de joden is. Voor iedereen zijn idealen en zijn land. We zijn allemaal burgers van de wereld.

Iedereen die VRIJ kiest om hier te wonen moet zich aanpassen aan de normen en waarden die hier gelden, anders is hij vrij om te gaan waar de noormen en waarden passen met zijn idealen