Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

Bewoner

#900 Re: SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD

2014-12-29 17:01

#899: omwonende - SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD 

man man, ik begrijp niets meer van de media. Hierboven wordt even gemeld dat er niet alleen een sneeuwschuiver is geweest bij het AZC, MAAR OOK EEN STROOIWAGEN!!!!  En wat lezen wij in de kranten? Wat zien we bij het Journaal of bij Jinek? Helemaal niks. Het gaat altijd maar weer over oorog en mooord. Maar de echte problemen worden niet onderkend: een strooiwagen bij het AZC. Ik eis dat de koning in zijn volgende toespraak hieraanaandacht geeft. 

Reacties

Gast

#901 Re: Re: SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD

2014-12-29 18:36:02

#900: Bewoner - Re: SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD 

Lekker makkelijk vluchten weer, om alleen deze (inderdaad wat zwakke) comment er uit te nemen, maar de anderen te negeren, waar wel degelijke ernstige zorgen worden geuit. Kom, u wilt toch polemiek? Reageert u dan eens op, ik noem maar wat, reactie 854, 857, 859, 860, 861, 864, keuze te over. Ik wacht met smart op uw -ongetwijfelt moreel zeeer zeeeeer zeeeer verheven inhoudelijke commentaren. Gaat u ons, de domme racisten, eens op andere gedachten brengen, want we zitten ook liever niet met een steeds verder uitzakkende onderbuik. 

The floor is yours:

Gast

#902 Re: Re: SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD

2014-12-29 18:45:25

En inderdaad, bij Jinek, Pauw, noem de vet glinsterende subsidie sponzen (ah wat klinkt dat toch heerlijk, zoals ik ze ook echt voor me zie, als volvette door belastinggeld opgespoten bedorven oliebollen brrr, net zoals Hopman en V Lunteren) maar op, zie ik inderdaad niet dat verhaal van 898 voorbij komen. Censuur is sinds de jaren 70 een machtig wapen geweest van de 'moreel verhevenen'.

Weet u wat voor u waarschijnlijk nog veel en veel enger is dan een figuur dat raaskalt over sneeuwschuivers? Dat nu ook de middenklasse, mensen zoals ik, tevens uw geldbomen, zich nu beginnen te roeren. De revoluties uit het verleden hebben laten zien dat dat geen goed teken is. Deze mensen zijn nl ook georganiseerd, geschoold, mondig en ad rem. Ze hadden alleen altijd andere prioriteiten, zoals werken voor hun gezinnen, totdat....

Focust u zich maar fijn op 899, en blijf vooral, heel hard, weglopen voor andere reacties. U stond erbij, keek er naar...

Gast

#903 Re: Re: SNEEUWSCHUIVER VAN GEMEENSCHAPSGELD

2014-12-31 08:00:19

Hahaha en toen bleef t stil, stil aan de overkant. Inhoudelijk mensen te woord staan is erg lastig  voor de wereldverbeteraars. Tip; er zijn boeken verschenen over het monddood willen maken van mensen. Vraag maar eens aan de SP of ze er nog ergens een hebben liggen, met een rode kaft. Misschien dat je daar wat mee kan. 

Intussen, op het 'progressieve' Joop.nl, betaald door VARA leden: wordt Aboutaleb even kapot gemaakt door een professor ?!? aan de UVA. Racist hier, racist daar, zodra je kritiek hebt op de multiflauwekul wordt je direct gelabelled als racist. Kennen we ergens van. Het gaat gelukkig zelfs de bezoekers aan Joop.nl te ver, die dienen de schrijver goed van repliek, geweldig om te lezen. 

Zie Joop.nl  en dan artikel/30144_

huismoslim_aboutaleb_dient_het_racistische_establishment/