Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

gast

#1193 te schandalig voor woorden. Fok de linkse kerk

2015-06-11 11:28

Met name Cordaid, een organisatie die grotendeels op subsidies uit Den Haag draait, lokt met lokale programma’s o.a. in Oeganda gelukszoekers naar Nederland. Spil in deze activiteiten is een man die voor Groen Links ooit deel uit maakte van de Amsterdamse stadsdeelraad Oost, nadat hij wegens oproeractiviteiten en de dreiging daar gearresteerd te worden, Frankrijk was ontvlucht. En verder zoekend blijkt dat met name prominente leden van de PvdA zich voor de kar laten spannen om deze activiteiten te promoten.

NB Oud-minister van justitie Ernst Hirsch Ballin is vanaf 1 januari 2011 lid van de raad van toezicht van Cordaid.

Reacties

gast

#1194 Re: te schandalig voor woorden. Fok de linkse kerk

2015-06-11 12:29:14

De subsidiekraan per immigrant is nu officieel. Ik kon er niet bij waarom een gemeente of woonvestiging zoveel immigranten opneemt zonder daar ook maar 1 weerwoord voor te geven. Het interesseert ze niet, jouw of mijn welzijn zal hun een reet roesten als blijkt dat mischien wel 70% of meer van die groep crimineel gedrag vertoont. Tegen die tijd dat alles echt de ventilator raakt zijn de mensen van nu die het beleid uitvoerde allang al vertrokken met een vette premie. They dont give a shit about you.

Ik hoop van harte dat er een karma is die tegen dit soort incompetente apen van politici optreedt. Je kunt het de vluchteling en mogelijk verkapte ISIS strijder het niet kwalijk nemen dat de deuren + gratis geld hier wagenwijd openstaan.

#1193: gast - te schandalig voor woorden. Fok de linkse kerk