Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

Bewoner

#1287 Re: Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen'

2015-09-18 20:09

#1286: Jan - Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen' 

ik snap ook de Syrische overheid, en vooral president Assad, niet: bijna 100% van de Syriers is tegen de oorlog en toch blijft hij zijn eigen steden bombarderen. Hij heeft volgens mij schijt aan de mening van de bewoners. 

Reacties

gast

#1289 Re: Re: Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen'

2015-09-22 07:43:30

#1287: Bewoner - Re: Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen' 

Dat is 100% waar, maar IS doet dat ook en nog veel erger, en Al nusra front ook, en Hezbollah ook, en Islamitisch front ook en Sjiieten haten Soeniten en allemaal samen haten ze westerlingen.

Dan heb je nog allemaal jonge allenstaande kerels uit Eitrea waar helemaal geen oorlog is, enkel een strenge dienstplicht en die hier allemaal willen 'studeren'of werken als 'arts of ict-er'. Allemaal pareltjes die hun paspoort kwijtraken, maar wel hun doctors diploma op zak hebben.

En zo kan kan ik nog 10.000 branhaarden opnoemen en motievern van gelukszoekers en laten we ze vooral importeren en knuffelen en onze eigen cultuur verkwanselen. 

Ik zeg opvangen oorlogsslachtoffers prima, maar geen (permanente) verblijfsvergunning, geen gezinshereniging en nadat de streek veilig is, gewoon lekker wegwezen. Geen gratis zorg, gratis huis,  gratis opleiding. Gewoon sober, maar rechtvaardig beleid en niet alle gelukszoekers knuffelen. En vooral, stop met die aieslindustrie, want we gaan heel hard naar ons eigen einde toe.

buurman

#1291 Re: Re: Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen'

2015-09-22 07:53:52

#1287: Bewoner - Re: Politiek Breda bereid tot extra opvang vluchtelingen' 

Ga lekker naar Joop.nl. 

“Je kunt niet onderhandelen met mensen die zeggen wat van mij is, is van mij en wat van jou is, daar kan over onderhandeld worden.”