Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#75 Re: Re: triest volk

2015-09-27 23:46

#12: - Re: triest volk  

 Jij hecht geen waarde aan jouw leven blijkbaar. Mensen helpen is 1 ding maar onszelf niet helpen NO WAY en daarnaast als je het probleem wilt oplossen dan vertrek hier uit nederland en ga naar syrie vecht tegen diegene die dit probleem veroorzaken en dwing niet je eigen volk tot verwoesting van dit land waar jij dus duidelijk geen waarde aan hecht!!!!! Hoogachtend een inwoner van brunssum die zijn geboorteplaats lief is. Ciao bella x

Reacties


Gast

#89 Re: Re: Re: triest volk

2015-09-28 10:06:39

#75: - Re: Re: triest volk  

 Word jij niet geholpen, dan? Als jij zelf geen inkomen kunt vergaren, dan kun jij toch naar de gemeente stappen en je hand open houden? Als jij niet gezond bent, kun je toch naar de dokter lopen en je gezond laten maken? Als jouw uitkering niet genoeg is, dan kun je zelfs nog naar een voedsel- en een kledingbank lopen en krijg je je aanvulling. Jij wordt geholpen in alle opzichten! Doe toch niet alsof je nog zieliger bent dan iemand die moet vluchten voor de bommen die op zijn huis vallen.

De vluchteling moet geholpen worden, hier en nu. Eerst het probleem in Syrië oplossen is geen optie voor deze mensen, want daarmee hebben zij nu geen dak boven hun hoofd en geen brood in de handen. Beide problemen moeten worden aangepakt en het is uiterst laf om deze mensen nu weg te willen sturen door te wijzen naar de situatie in Syrië, waar je vervolgens ook geen enkele oplossing voor hebt.


Gast

#196 Re: Re: Re: triest volk

2015-09-30 23:23:51

#75: - Re: Re: triest volk  

 Ik kan mij hier volledig bij aansluiten en ik vind dit heel goed gefomuleerd.