Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Angel

#77 Re: triest volk

2015-09-28 05:13

#3: - triest volk  

Dus jij vind het wel normaal dat vrouwen mishandeld worden en verkracht. ...Men Hulp krijgt en wat lopen te klagen. ..mensen in nood zijn blij dat ze in hun eigen land niet dood geschoten worden... dan heb  ik t dus over de echte Hulp behoevende. ... dus jij vind het normaal dat wij als Nederlanders weer 50 euro meer moeten betalen sommige van ons uit prullen bakken moeten eten Door de armoede terwijl deze lui wel alles gratis krijgen ....woningen  die te kort zijn wij moeten one kinderen straks tot 30 in huis laten wonen  omdat er gewon gene woningen meer zijn  beetje krom dus jij zou moslim worden ... netjes vrouwe slaan en verkrachten ik heb er filmpjes van gezien... ik heb geen zin in oorlog. .. maar de regering zorgt hier wel voor .... we licht komt er een dag dat wij zelf moeten vluchten ... Daar al eens aan gedacht. ... en dat heeft niets met zielig te maken .... maar vol is vol  

Reacties

Texas

#81 Re: Re: triest volk

2015-09-28 05:55:07

#77: Angel - Re: triest volk  

Goed verwoord Angel..echt en wij moeten het pikken genoeg is genoeg..opzouten,ik wil ook geen azc in mijn buurt...