Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

gast

#142 Fatsoen

2015-09-29 07:34

Pfff wat een reacties. Hoezo eigen volk eerst? Datzelfde volk dat wel eist dat zij alles op een presenteerblaadje krijgen zonder er wat voor te doen, die liever thuis zitten en uitkering trekken om vervolgens op iedereen te schelden die daar wat van zegt, die zelf alle kansen in hun leven aangeboden kregen maar besloten dat om echt wat van hun leven te maken teveel moeite was, waarvoor zelf nadenken een te grote opgave is laat staan dat je je uberhaupt ergens in verdiept, want napraten van een politieke opportunist is zoveel eenvoudiger, die in een discussie hun punt maken door te gaan schelden, vloeken, tieren en als dat niet helpt te gaan dreigen. Denk toch eens na voordat je iets online post of nog beter, denk uberhaupt eens na. Ik weet, adhv de meeste reacties hier is nadenken het grootste probleem, maar ook domme, onwetende mensen moeten toch nog ergens een beetje fatsoen hebben. Of is dat toch echt wishfull thinking van mijn kant...

Reacties

ik lees kranten

#144 Re: Fatsoen

2015-09-29 07:40:35

#142: gast - Fatsoen 

 Je ziet toch wel dat er nu al oorlog in de azc's komen onder asielzoekers met verschillende geloven