Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Patriot

#803

2015-11-12 16:08

 

 

Voor de goedgelovige medemens : http://redirect.nl/eSAI


Ja...echte gelukszoekers/  vluchtelingen, want ja die zijn pas tevreden als ze luxe geboden krijgen...

of wacht ff.. stel ik vlucht.. na dagen/weken zwerven/lopen zou ik als "normaal" mens blij zijn met alles wat ik aan

hulp geboden kreeg..

Ik weet nl nog heel goed hoe het was om 2 jaar op straat te leven,afhankelijk te zijn van de barmhartigheid van mensen.

Leerde me aanpassen aan de situatie en was dankbaar voor alles wat men voor me deed...

En nu kijken we naar al die  arme zielige vluchtelingen uit oorlogsgebieden,

en wat zeggen die ...ik wille geld, telefoonkaart, tv op kamer, liefst elke avond naar 5 sterren restaurant (wel halal) etc...

Wie van ons moet deze bullshit nog geloven of deze facade willen steunen....

Voor allen die voor opvang zijn, maak een kamer in je huis leeg en begin ermee en laat de rest met rust...

Kijk vooral niet naar de ellende in je eigen land/straat/wijk maar doe zgn heilig, zet je oogkleppen op droom verder in je

zelf gecreerde perfecte wereld, die helaas in de realiteit niet bestaat...

De realiteit is dat ik als vader (die zelf door een aangeboren handicap, 80-100 % arbeidsongeschikt is,

maar zeker niet te lui of te vies om te werken),moet rond komen van mijn wao.

De hele dag zorg heb over 2 zorg-kinderen, bij deze kinderen alles bezuinigd wordt wat maar kan.

Ik vervolgens mijn moeder verzorg als mantelzorger omdat ze geen hulp krijgt...en dan aan het eind van de maand blij

ben dat ik mijn kinderen nog boterhammen kan meegeven naar school.

Dan vervolgens lees dat iemand die illegaal in ons land is, alles voor niks krijgt, 40 euro leefgeld per dag (40 x 30 = 1200)

krijgt en dan nog meent wat te zeuren te hebben..

Sorry dat wij opkomen voor een land, waarin alle ouderen/gehandicapten en zorgkinderen krijgen wat hun toekomt,
mensen met een arbeidsbeperking eerlijke kansen krijgen....

Reacties


Gast

#805 Re:

2015-11-12 16:16:41

#803: Patriot -  

 Precies dat is pas erg. Al die bezuinigingen. En dat gaat nog veel meer worden want wij moeten ervoor betalen. Zijn de mensen nog zo dom? Zijn wij verantwoordelijk voor de mensen in Nederland of voor de hele wereld? Dan was de wereld 1 en zonder al die verschillen. Elk land doet het anders. Regel het dan eerst voor je eigen land voor he sndren gaat helpen


Anonymous

#808 Re:

2015-11-12 16:55:04

#803: Patriot -  

 Als je al zo'n tegeltje plakt, denk dan even na over wat er op staat. Wie denk je dat die voedsel- en kledingbanken runt en financiert? De overheid?

Maar goed, als ik de rest van je verhaal lees, dan weet ik voldoende. Iemand die illegaal in ons verblijft, krijgt helemaal niets behalve de bed, bad en brood regeling. Zolang jij jezelf niet informeert en de waarheid gaat spreken, is het niet de moeite waard om nog verder op te reageren. Fantaseren en liegen kan mijn neefje van drie ook. Met die ga ik ook geen zinnige discussie over politiek, humaniteit en economie aan. Weet je meteen op welk niveau ik je inschat.

Link 1

Link 2


Gast

#815 Re:

2015-11-12 17:26:10

#803: Patriot -  

 Respect en gelijk heb je 


Gast

#816 Re:

2015-11-12 17:26:17

#803: Patriot -   Dan vervolgens lees dat iemand die illegaal in ons land is, alles voor niks krijgt, 40 euro leefgeld per dag (40 x 30 = 1200)

 Je zou je toch afvragen waarom niet alle bijstandstrekkers de illigaliteit in gaan. Dan krijgen ze meer als wanneer ze gewoon bijstand krijgen.

Man je zwamt me wat onzin bij elkaar, dat kun je onmogelijk zelf geloven.