Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#1123

2015-11-14 19:11

Nee, maar als een therapeut er na een jaar pas achter komt dan heb ik geen zin nog meer jaren te verspillen. En mijn angst is bevestigd. 1 van de aanslag plegers is als vluchteling binnen gekomen en geregistreerd en nu geloof jij dat natuurlijk niet, omdat Rutte en Peter r de vries zeggen dat het niet kan. Of is het maar 1 rotte appel geweest en zijn er nu geen slechte meer? Ik denk dat het ergste nog moet komen. Bedankt Merkel en rutte

Reacties


Anonymous

#1130 Re:

2015-11-15 00:04:32

#1123: -  

 Het gaat om jouw gezondheid, niet die van de therapeut. Als jij het niet de moeite waard vindt om daar (ook na één jaar) aan te werken, dan is dat jouw goed recht. Maar ook jouw verlies.

Weet je wat ik vreemd vind? Dat mensen die zichzelf opblazen goed leesbare paspoorten achterlaten. Hoe overleeft zo'n paspoort de klap? Niet alleen nu in Parijs, maar bijvoorbeeld ook in januari (Charlie Hebdo) en bij de Twins Towers (11 september 2001). Je zou bijna denken dat de terroristen willen dat die paspoorten gevonden worden, want waarom zou je anders als terrorist überhaupt identificatie bij je hebben? Misschien de moeite waard om eens na te denken waarom een zelfmoordterrorist zou willen dat zijn paspoort gevonden wordt?

Voordat alweer iemand begint te roepen dat ik de terroristen verdedig of Rutte en Peter R. de Vries gelijk geef: ik vraag mij dat alleen maar af en suggereer absoluut geen complot of een "inside job".

Een andere mogelijkheid is natuurlijk ook nog, dat het paspoort niet van de terrorist is, maar van één van de slachtoffers. Ik weet het niet. Laten we de resultaten van verder onderzoek afwachten.