geen AZC in Geldermalsen

Quoted post

Gast

#501 Re:

2015-12-13 15:16

#498: -  

Wie scheert hier wat over één kam? Jij gooit vluchtelingen, moslims en terroristen allemaal op één hoop, alsof ze synoniem aan elkaar zijn.

Lang niet alle vluchtelingen zijn moslim en vrijwel alle vluchtelingen vluchten juist voor die terroristen.

Hoe komt het toch dat zoveel Nederlanders kakelen als een kip zonder kop? Moeten we daarom hulp weigeren aan duizenden mensen die héél hard hulp nodig hebben, OMDAT JULLIE NIET VOORBIJ DIE PLANK VOOR JE KOP KUNNEN KIJKEN?

Reacties

Gast

#505 Re: Re:

2015-12-13 15:35:16

#501: - Re:  

niks over 1 kamp maar help eerst de mensen in Nederland maar ik wil ook een wonning!

waar ik me eigen kapot voor werk en die krijg ik niet, dus help eerst de mensen die voor dit land werken en dan de anderen snapje! Of bennen jullie niet zo slim :(

Gast

#508 Re: Re:

2015-12-13 15:43:44

#501: - Re:  

Idioot, 90% is moslim, is gewoon bekend. Jij hebt geen kennis van Islam, ik heb het jaren lang bestudeert en ken de gevaren. Jij bent nog naief, misschien moet je je eens wat meer verdiepen in de koran, hadith etc. Dan zie je de gevaren. Daarnaast vluchten deze mensen niet, ze hadden ook in het veilige, ISLAMITISCHE, turkije kunnen blijven. In plaats daarvan zijn ze door gereist, meerdere landen door, naar Nederland. Dus ze komen OF voor gratis geld (economische vluchtelingen) OF voor aanslagen. Punt. Naief ben jij.