Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#3230 Re:

2016-01-04 22:02

#3228: -  

 Ja echt links geef Nederland van alle oorlogen de schuld. Ik heb altijd gevonden dat niemand zich met die landen moet bemoeien, maar oorlog is er altijd geweest daar. Ik heb van kleins af aan al beelden op het nieuws gezien dat kinderen er met geweren lopen. Oorlog Irak Iran. Helaas is die oorlog er ook zonder onze bemoeienissen. Verder zou ik zeggen ga naar zo'n land leef zoals je hier leeft en je zal heel snel de verschillen van normen en waarden weten als je het overleeft

Reacties


Gast

#3231 Re: Re:

2016-01-04 22:25:53

#3230: - Re:  

 Ben je nou echt zo dom of doe je maar zo? Niemand geeft Nederland "de schuld van alle oorlogen". Er staat dat mensen moeten blijven vluchten zolang je hen bommen op hun hoofd gooit. Een kind snapt dat, maar jij moet de boel weer verdraaien.

Lees toch eens een keer wat er staat en niet wat jij ervan maakt. Je draait altijd de boel om. Snap ik wel, want anders kloppen jouw "argumenten" niet, maar doe het dan een beetje intelligent zodat het nog ergens op lijkt. Dit is zo doorzichtig dom.

En doe niet zo huichelachtig over die asielzoekerskinderen. Een paar jaar ouder en jij wilt ze uitzetten of zelfs niet eens binnenlaten. Als hun papa eerst gekomen is, wil je ze al helemaal niet hier hebben, want pappa komt alleen maar om de roomblanke boeremeiden te verkrachten, aanslagen te plegen, de illegaliteit in te duiken en de crimineel uit te hangen. Vieze hypocriet.

En ben eens een keer consequent. Jij neemt nieuwsitems klakkeloos aan als ze jouw vooroordelen lijken te bevestigen (desgewenst vergroot je ze zelf wel uit, "oorlog is er altijd geweest daar"), maar nieuws van dezelfde bron die jou lijkt tegen te spreken verwerp je als verzonnen en gelogen.

Draai maar tot je een ons weegt, je blijft een vieze egoïst.