Arthur moet weg uit Utopia

Quoted post

Gast

#4284 Re: Re: Re:

2016-01-10 11:44

#4235: hondevriend - Re: Re:  

Precies zoals ik het zeg. Ik volg de streams al vanaf het begin en af en toe lees ik eens mee wat er allemaal word gezegt op de chat bij de streams, maar vanaf het begin is dat al een asociale bende. Merendeels oproerkraaiers die alleen maar zeiken en schelden. Zitten in ieder geval maar weinig fatsoenlijke mensen tussen. 

Reacties

Gast

#4314 Re: Re: Re: Re:

2016-01-10 11:50:33

#4284: - Re: Re: Re:  

Weg met die asociale chat bij UTOPIA!!!!

Ik denk dat ik ook maar een petitie start :-D

een grote diervriend

#4316 Re: Re: Re: Re:

2016-01-10 11:51:09

#4284: - Re: Re: Re:  

er wordt alleen maar gesproken over Ivan hoe hij met de hond omgaat. Ik vind ook dat dit niet kan en de hond een betere plek verdient dan een afgesloten terrein met 15 mensen die naar mijn mening de maatschappij ontvlucht zijn en daar vakantie houden.

Ik zie alleen geen enkel bericht over de persoon die de hond daar verkocht heeft. Die had ook beter moeten weten en is naar mijn mening ook geen dierenvriend anders had hij de hond wel een betere plek gegeven. Blijkt maar weer eens dat een dier vaak een handelswaar is waar geld aan verdiend moet worden.

De hond daar weghalen en op de juiste plek gehuisvest worden is voor het beestje de beste optie en dan mag Ivan van mij ook vertrekken. Dit gedrag mag niet getoleerd worden in Utopia en ook niet in de buitenwereld.