Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Quoted post

Gast

#621 Re:

2017-10-26 09:53

#613: -  

Het lijkt mij dat ieder normaal denkend mens inziet, dat een man die op 20 jarige leeftijd twee meisjes gruwelijk verkracht, daar trots op zegt te zijn en zegt dat een droom is uitgekomen, een enorm gevaar voor onze samenleving is. Dat deze man de afgelopen periode zoveel vrijheden kreeg, zelfs naar nu blijkt een avondcursus tot hovenier volgde, maakt me nog bozer. Naar mijn idee zijn er hele grote inschattingsfouten gemaakt en liep er een man vrij buiten die met levensgevaarlijke fantasieën rond liep. Deze man had nooit vrij buiten mogen lopen. Wat mij betreft: nooit meer. Ja, ik zie de oorzaak hiervan in hele grote inschattingsfouten en een te soft rechtssysteem. Ik zie de oorzaak niet in toevalligheden. Deze man is naar mijn idee een groot gevaar voor onze samenleving.  Ik vind de handtekeningenpetitie heel goed, het zorgt er tevens voor dat het heel erg in de belangstelling kwam en mensen konden dankzij Lydia de Jong hun gevoelens en angsten uiten en uiting geven aan hun onvrede over de vele vrijheden die ernstig psychisch zieke mensen in Nederland ten deel vallen.  Ik heb de petitie niet in een emotionele opwelling ondertekend. Ik zou deze petitie vandaag zo weer ondertekenen. Ik heb het echter al gedaan. Uit volle overtuiging.

Reacties

Gast

#623 Re: Re:

2017-10-26 12:00:23

#621: - Re:  

Correctie op mijn schrijven nr. 621.

Ernstig psychisch zieke mensen moet zijn:  ernstig psychisch zieke zeden en geweldsdelinquenten.