JFK Magazine: Sexy shoots met BN'ers moeten terug!

JFK Magazine: Sexy shoots met BN'ers moeten terug!Petitie_32.jpg

De iconische shoots van JFK Magazine waren vele jaren een begrip! Stijlvolle en sexy shoots van bekend vrouwelijk Nederland, geschoten door de beste fotografen van het land!

De BN'ers stonden in de rij om een sexy shoot voor JFK Magazine te doen! Namen als Abbey Hoes, Suzanne Schulting, Holly Brood, Naomi van As, Anouk Hoogendijk, Marieke Elsinga, Marly van der Velden en Carolien Spoor kwamen voorbij en gingen uit de kleren voor het blad. En zo kunnen we nog wel even doorgaan!

Sinds begin 2023 is JFK Magazine gestopt met de sexy shoots van BN'ers. Wij - de ondertekenaars van deze petitie - vinden dat deze iconische shoots terug moeten komen in het tijdschrift!

De resultaten van deze petitie zullen worden aangeboden aan de hoofdredacteur van JFK Magazine om hem te laten weten dat wij als lezers de sexy shoots missen en graag terugzien in het blad. Kortom: Teken deze petitie en breng de shoots met bekende Nederlanders terug in JFK Magazine!

Let op: Vergeet niet jouw "handtekening" te bevestigen door op de link in de bevestigingsmail te drukken. Deze mail komt mogelijk in jouw ongewenste e-mail terecht!

Anouk Hoogendijk (2019):

Petitie_7.jpg1.png

Naomi van As (2014)

Petitie_32.jpg

Suzanne Schulting (2019)

Petitie_10.jpg.png

Abbey Hoes (2021)

Petitie_11.jpg.png

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Paul alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik machtig Paul om de gegevens die ik op dit formulier verstrek aan de volgende partijen te overhandigen: