Behoud school Nieuw-Namen

Het aantal kinderen op de opvang en de school St. Jozef in Nieuw-Namen loopt terug. Voor de kwaliteit en de toekomst van de opvang en het onderwijs is het belangrijk dat er voldoende kinderen zijn. De dorpsraad is betrokken in het onderzoek dat Elevantio en Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen zijn gestart naar mogelijkheden om ervoor te zorgen dat er meer kinderen naar St. Jozef komen. Met deze petitie wil de dorpsraad bijdragen dat alle partijen hun uiterste best doen om opvang en onderwijs voor de kinderen in Nieuw-Namen ook na 2027 bereikbaar te houden.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Dorpsraad Nieuw-Namen alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden:
Ik machtig Dorpsraad Nieuw-Namen om de gegevens die ik op dit formulier verstrek aan de volgende partijen te overhandigen: