Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Middelburg Geen asielzoekerscentrum op het Swerf-Rust terrein.
ghettoprincess |
#351 Re:2014-12-02 22:31ben je achterlijk wij waren hier eerst lamlul! |
ghettoprincess |
#352 Re: Re:2014-12-02 22:36ze moeten ..natuurlijk van ons geld..maar in hun eigen regio opgevangen worden basta!oh nou ben ik zeker een slecht mens ?neeeeee laat die rijke arabieren maar eens doneren voor mensen inplaats van steeds grotere onzinprojecten te verzinnen die een vermogen kosten alleen om hun eigen ego te strelen laat ze ook maar eens vluchtelingen financieel helpen maar da doen ze niet nee da moet de westerse wereld opknappen!da klopt toch nie? |
Gast |
#353 Re: Re: Re:2014-12-03 11:31#352: ghettoprincess - Re: Re: Nou, al vind je dat eerst de rijke arabieren maar eens moeten doneren, dan nog ben je een slecht mens als je niet bereid bent om een mens in nood te helpen. Alle arabieren zijn hetzelfde, nietwaar? Dus dat die rijke arabieren uit andere landen komen dan de vluchtelingen, daar gaan we voor het gemak maar met zevenmijlslaarzen aan voorbij. Het is immers ook logisch dat allereerst de rijke Duitsers en de Engelsen moeten doneren als wij in Nederland iets willen. Dat is dus wel wat jij zegt, muts. Als het op menselijkheid aankomt moet je niet eerst op de ander gaan wachten. Als ieder mens zou wachten tot de ander beweegt, dan beweegt helemaal niemand meer. Vind jij niet boeiend, omdat jij niet degene bent die op hulp wacht. Maar wat als jij dat straks wel bent? Vind je het dan nog altijd zo logosch dat maar eerst de ander eens iets moet doen. Jij wacht dan wel geduldig, in jouw ellende? |
Gast |
#354 Re: Re:2014-12-03 11:32Je mag op je taalgebruik letten, hoor! |
Gast |
#3552014-12-04 22:22Nou, jullie je zin: de buitenlanders komen er niet in en worden van Middelburg ver gehouden. Het voorstel om de komst van de Franse sportketen Decathlon naar Middelburg mogelijk te maken is door B en W van de agenda van de komende raadsvergadering gehaald. |
Gast |
#356 Nieuws2015-02-06 06:41In asielzoekerscentra in ons land zijn de eerste 6 maanden van vorig maar 2741 (gewelds)incidenten geregristreerd. Dit blijkt uit cijfers van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), die de Volkskrant kreeg na een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur. Het gaat onder meer om 124 intimidaties en bedreigingen, tachtig zelfmoordpogingen, dertien zelfmoorden, 47 mishandelingen en vier zelfverbrandingen. Het is een eerste overzicht dat naar buiten komt. Na de zelfmoord van de Russische asielzoeker Aleksandr Dolmatov moest het COA zo’n lijst gaan bijhouden. Niet nauwkeurigHet COA zegt tegen de krant dat de cijfers niet nauwkeurig zijn, omdat het personeel in de centra nog moet wennen aan de registratiemethode. Maar ze zouden wel een goed beeld geven. In de eerste helft van vorig jaar telden de centra 12.000 asielzoekers. Nu zijn dat er twee keer zo veel. De lijst met incidenten telt 46 categorieën, uiteenlopend van onacceptabel gedrag (461 keer) tot het niet schoonhouden van de eigen leefomgeving (173 keer). Verder waren er onder meer 58 vermissingen, 23 hongerstakingen en was er tien keer het vermoeden van mensenhandel. Te laatHet registreren gaat nog niet altijd goed. Incidenten worden vaak te laat of helemaal niet gemeld. Dat komt doordat medewerkers geen tijd hebben om te registreren of incidenten niet belangrijk genoeg vinden. Vluchtelingenwerk Nederland zegt in de krant dat de vele incidenten een logisch gevolg zijn van de situatie waarin de asielzoekers zitten. ''Het gaat om mensen die uit verschrikkelijke omstandigheden komen'', zegt een woordvoerster. ''Ze kampen vaak met trauma's en zitten in onzekerheid over de asielprocedure.'' En nou.. waar zijn de geitenwollesokken schreeuwers van de afgelopen maanden? Begrijpen jullie nou waarom er mensen rondom het AZC er een naar gevoel van krijgen?
|
Michaelsdreefster |
#357 Gemeente Leerdam gaat voor zijn eigen inwoners. Kan Middelburg een voorbeeld aan nemen!2015-02-21 13:43
20-02-2015 12:05 | gewijzigd 20-02-2015 15:02 | ANP
Beeld ANP Leerdam heeft de onderhandelingen met het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) over de mogelijke komst van 350 vluchtelingen afgebroken. Gemeente en COA verschilden dusdanig van opvatting over de haalbaarheid van een asielzoekerscentrum in een voormalig zorgcentrum, dat het geen zin meer heeft om verder te praten. Een aanvaardbare oplossing zit er niet meer in, liet een woordvoerster vrijdag weten. Het COA vroeg de Zuid-Hollandse gemeente in oktober vorig jaar om 350 asielzoekers te huisvesten in het leegstaande verzorgingshuis Koningin Emma. Omdat dit voormalige bejaardenhuis middenin een woonwijk staat, wilde de gemeente eerst overleggen met bewoners en andere partijen over de consequenties. Daar kwam onder meer uit dat er hooguit plaats was voor tweehonderd vluchtelingen. Ook wilde Leerdam dat er vooral gezinnen in het huis zouden komen wonen, gezien de samenstelling van de rest van de wijk. Leerdam overlegde tweemaal met het COA. Die gesprekken kwamen onder druk te staan toen er in een advertentie al werd gevraagd om beveiligers van het nieuwe asielzoekerscentrum in Leerdam. COA en de gemeente hebben nu samen besloten om niet opnieuw bijeen te komen, aldus de gemeente. De wijkbewoners krijgen vrijdag een brief van de gemeente over het besluit. Op 5 maart praat de gemeenteraad over de gang van zaken. |
GEFRUSTREERD |
#358 Re: Re: Re: Geen AZC in Swerf rust2015-04-23 21:10#126: - Re: Re: Geen AZC in Swerf rust nou ik zie anders alleen maar van die enge kerels fietsen op mooiere fietsen dan dat ik zelf heb ik word nl niet geholpen moet zelf op zoek naar betaalbare 2e handsfiets<heb geen auto>maar zelfs daar moet ik voor sparen ik zal eens een fiets gaan pikken van zo,n vent en ik zit ook in een oud appartement waar ik gek word van de gehorigheid ook al door buitenlanders en zo ken ik nog wel meer gevallen maar wij moeten dat maar allemaal accepteren als je er wat van durft te zeggen..wat ik wel doe..moet je nog vrezen voor je leven ook en ik moet jarenlang wachten op een ander huis!ik ben ze spuugzat! |
Gast |
#359 Re:2015-06-27 11:45Lul niet zo slap, het is wachten op 't kopje in de krant; Meisje (15) verkracht door inwoner azc |
repelsteeltje |
#360 Re: Re: Re: Re:2019-05-09 21:33MUTS????noem je mij muts???? wie denk je wel dat je bent stomme eikel!Je beseft niet eens dat die vluchtelingen totaal SCHIJT aan jou hebben SUKKEL!!!!TOTAAL SCHIJT!!!! |
doornroosje |
#362 Re: Re: Re: Re: Geen AZC in Swerf rust2019-05-09 21:42#358: GEFRUSTREERD - Re: Re: Re: Geen AZC in Swerf rust NOU ik ben gelukkig geen meisje meer van 15 heb medelijden met die meiden van vandaag zie ze wel eens fietsen vrijheid blijheid maar hoelang nog vraag ik me af die islam veranderd nooit als het puntje bij het paaltje komt dan gaan al die neuzen dezelfde kant op gezegd door een man die op die landen gevaren heeft lekker puh! |
jodelahiti |
#363 Re: Re:2019-05-09 21:45nee gewoon niet in mijn europa nou goed??????? |
lara |
#364 Re: Re: Re: Re: Wat zijn jullie een stelletje zeikerds2019-05-09 21:52#331: - Re: Re: Re: Wat zijn jullie een stelletje zeikerds echt wel !!!En terecht denk ik zo maar!!!!En ik heb altijd gelijk softies |
huppeltrutje |
#365 EN ook op U want islam kijkt op iedereen neer die niet de islam behoort en die haal je binnen sufKUT2019-05-09 22:01 |
Gast |
#366 Ren zo dankbaar zijn ze niet ze doen hun smoel niet open en niet omda ze zo verlegen zijn hoor nee:2019-05-09 22:02 |
|
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Pils Is Veel Te Duur
8284 Gemaakt: 2025-01-22
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
13519 Gemaakt: 2025-01-19
Tegen het rookverbod op terassen
787 Gemaakt: 2025-02-02
PETITIE TEGEN HET WINDTURBINEPROJECT MELSELE E34 VAN 200M HOOG IN EERSTE LIJN VAN DE WONINGEN
345 Gemaakt: 2025-01-29
Stop het doorrijverbod (knip) Nieuw-Sloten
1423 Gemaakt: 2025-01-25
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
178 Gemaakt: 2025-02-04
Bollo terug!
1026 Gemaakt: 2024-07-10
Zeg NEE tegen het Brummense AZC
128 Gemaakt: 2025-02-01
Behoud losloopgebied Leeghwaterpark
772 Gemaakt: 2024-03-17
Maak de Leyweg (tussen Erasmusweg en Noordweg) 30km-zone!
105 Gemaakt: 2025-02-03
Geen Pilot "Opvang op water" in de Oude Haven
101 Gemaakt: 2025-01-30
Veilige en Moderne Infrastructuur voor De Kreek/Kieldrechtsebaan in Kieldrecht!
95 Gemaakt: 2025-01-30
Oprichting van onafhankelijke vzw voor de Jeugd/Dames.
93 Gemaakt: 2025-01-30
Flexwoningen Voetbalveldje Achterbergsestraatweg
216 Gemaakt: 2025-01-24
Yous night shop
75 Gemaakt: 2025-02-04
Zitjes aan de Dorpshaven van Leimuiden
110 Gemaakt: 2025-01-24
Voor goede arbeidsvoorwaarden bij Lidl
271 Gemaakt: 2025-01-16
Daan terug!
46 Gemaakt: 2025-02-02
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6453 Gemaakt: 2024-11-15
Behoud live-muziek in Café De Tuin Alkmaar.
1573 Gemaakt: 2025-01-20