Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Gast

#3976 Re: Re:

2014-07-29 14:27

#3957: - Re:

Dat kunt u blijven herhalen als u er een stijve van krijgt, maar alles wat niet in de doofpot word gestopt en aan de kaak word gesteld heeft waarde!

Ik stel mij uw leven voor de hele dag hijgend achter de pc om mensen die zich graag willen uiten middels deze petitie te demotiveren. Het is uw eigen angst dat u maar hier in herhaling blijft vallen. De mensen die hier tekenen laten zien dat zij dit gedrag niet meer accepteren. En gelijk hebben zij!

Gast

#3977 Meten met twee maten Van Aartsen?

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger.

Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen.

En selectief verontwaardigde politici dragen een T-shirt 'ik ben een Marokkaan' om steun te betuigen. Nu blijven ze stil de hypocrieten en laten de Joden in de steek!

De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.

Meten met twee maten.

Gast

#3978 Re:

#3972: - Boos om minder minder minder maar dit kan allemaal wel?

Nee, boos op beiden.

gast

#3979 #27

2014-07-29 14:30

Bij een demonstratie van een Molukker voor een eigen staat heeft de Haagse politie hardhandig de Molukse demonstrant weggevoerd. Bij deze Pro-ISIS Demonstratie hebben ze er laf en bang bij staan kijken. ((bang voor een aanslag van deze moordzuchtige Demonstranten?)) Een woord hiervoor: Schandalig
Jeroen

#3980 Ongeschikt

2014-07-29 14:30

rijheid van meningsuiting kent grenzen.

Het o.a. steunen van een VN bestempelde terroristische organisatie (ISIS) en oproepen tot de dood van mensen gaat veels te ver. Schandalig optreden van de heer van Aartsen, u bent ongeschikt voor deze functie. Houd de eer aan uzelf en treed af.
Jood en als de dood

#3981 Re: Re:

2014-07-29 14:31

#3974: - Re:

Tussen oude papieren heb ik dagboekteksten van mijn grootouders gevonden. Zij spraken: 'Wij vinden rust in ons toebekomen lot, wat wij geven opdat onze volgende generaties dit niet hoeven mee te maken.' Ja, het leven is hun ontnomen, maar zij zien het ook dat ze hun leven gegeven hebben voor de volgende generaties, alsin gestorven voor een groter doel.

Gast

#3982 Re: Re: Re:

2014-07-29 14:31

#3976: - Re: Re:

Vooropgesteld dat "zij" tekenen.

Man, je kopieert en plakt nog veel meer hier de hele dag, dag na dag, dan ik. Hoe hijg jij dan wel niet? Ik laat de mensen alleen niet in de waan dat hun handtekening ook maar iets van betekenis heeft. Jij wel. Vind je dat sympathiek naar de mensen toe die jou denken te steunen?

Maar je mag best je fatsoen houden, hoor.

Gast

2014-07-29 14:32

Op deze manier bestaat Nederland niet meer . Verschrikkelijk dat ik geen Nederlander mag zijn .

Gast

#3984 Re: Re: Re:

2014-07-29 14:33

Deze man krijgt al heel lang geen stijve meer  :-) deze man wil aandacht..

Verder negeren :-)

Laten we EN MASSE NEE zegen tegen de groeiende Jodenhaat in Nederland.

Stuur deze petitie a.u.b. door.

We mogen niet meer bang zijn!

Gast

2014-07-29 14:34

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag?

Zeg eens "auteur van deze petitie", ik zie je dat nog al wat berichten hebt verwijderd vanwege "uiting van jodenhaat". ik zie ook dat je geen enkel bericht verwijderd hebt waarin openlijk uiting gegeven wordt van moslimhaat.
Meet jij ook met twee maten?

Gast

#3986 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:34

Het is zeer belangrijk dat we EN MASSE laten horen dat:

• Alle Joden dood wensen
  • Hakenkruizen tonen
  • ISIS vlaggen tonen
  • Hitlergroeten tonen
  • Ernstige bedreigingen van verslaggevers

Deze haat en agressie willen wij niet!
Deze uitwassen dienen scherp veroordeeld en aangepakt te worden.

Burgemeester Van Aartsen is ernstig in gebreke en meet met twee maten. Hij verschuilt zich achter zijn woordvoerders en het O.M.

Ook de meeste heren en dames politici blijven oorverdovend stil en laten het gewoon gebeuren!

Wat er is gebeurd is ontoelaatbaar.

Laat uw stem horen. Laat horen dat oproepen tot dood van alle Joden, het tonen van hakenkruizen, het brengen van de Hitlergroet, het bedreigen van onze verslaggevers ontoelaatbaar is.

#3982: - Re: Re: Re:

Gast

#3987 Re: Re: Re: Re:

2014-07-29 14:35

#3984: - Re: Re: Re:

Ja, moet je vooral je eigen woorden kopiëren.

Prettige dag verder

:-)

Gast

#3988 Re:

2014-07-29 14:35

Men schreeuwde 'dood van alle Joden' en nog erger.

Ook bracht men de hitlergroet. Als dat gebeurt door het woord Joden in Marokkanen te veranderen dan zijn de rapen gaar en zijn alle wegkijkers ineens wakker en staan ze vooraan om te veroordelen.

En selectief verontwaardigde politici dragen een T-shirt 'ik ben een Marokkaan' om steun te betuigen. Nu blijven ze stil de hypocrieten en laten de Joden in de steek!

De agenten draaien dan overuren en komen zonodig bij u thuis met een voorgedrukt aangifteformulier.

Meten met twee maten.

#3985: -

Michiel Mans
De auteur van deze petitie

#3989 Re: Meet jij ook met twee maten?

2014-07-29 14:36

#3924: - Zeg eens "auteur van deze petitie", ik zie je dat nog al wat berichten hebt verwijderd vanwege "uiting van jodenhaat". ik zie ook dat je geen enkel bericht verwijderd hebt waarin openlijk uiting gegeven wordt van moslimhaat.
Meet jij ook met twee maten?

Beste Gast,

Nadat het storm begon te lopen ben ik gestopt met modereren, en laat al dagen alles staan. En nee, ik meet niet met twee maten. Op de eerste reactiepagina's heb ik een 'moslimhaat' reactie verwijderd. Sowieso heb ik in totaal niet meer dan een stuk of vier reacties verwijderd, dus waar je dat 'nogal wat' vandaan hebt is mij een raadsel.

Gast

#3990 The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague.

2014-07-29 14:36

The symbol of the murderous Islamic State is waving in The Hague. ‘Death to the Jews,’ shout the demonstrators. Yet the Dutch government authorized the protests.

“Death to the Jews” chanted the crowd waving the black flags of the Islamic State, or ISIS as it used to be known. They were looking for new supporters for their cause, the creation of a worldwide caliphate answering to the man who now calls himself Ibrahim: a zealot too radical even for Al Qaeda who has stormed through Syria and Iraq carrying out mass executions, crucifying rivals, beheading enemies. But these marchers were not in Syria or Iraq; they were in The Hague in The Netherlands. And their message was one tailored to the disaffected young descendants of Muslim immigrants in Europe.

“We are Moroccans,” went out the cry over a portable loudspeaker. "The French killed the Moroccans but they didn’t kill them all; the grandchildren of the few men left protest against the West, America and the Jews.”

Many of the demonstrators covered their faces with Palestinian scarves or balaclavas. “Anyone who doesn’t jump is a Jew,” someone shouted as the whole group started jumping in a scene that might have been ludicrous if it weren’t for the hateful message. “Death to the Jews!” the crowd shouted in Arabic.

http://www.thedailybeast.com/articles/2014/07/27/isis-s-black-flags-are-flying-in-europe.html

Maar er zijn geen grenzen overschreden volgens de woordvoerder van de heer Van Aartsen.

Gast

2014-07-29 14:37

In de 2e kamer was hij ook al NIETS,dus dan maar burgemeester gemaakt.Nou deze nitwit maakt er wederom niets van.Lidmaatschap van de VVD was voldoende voor zijn vette baantjes

Gast

2014-07-29 14:37

@3988

Als jij de auteur van deze petitie bent en dat is jouw antwoord op mijn vraag, dan ben je toch een ongelooflijk slappe zak. Als je niet de auteur van deze petitie bent, dan heb ik jou niks gevraagd en ben je evengoed een ongelooflijk slappe zak.

Gast

#3993 Re:

2014-07-29 14:38

#3992: -

:-)

Gast

2014-07-29 14:38

@3989

Nou dan, deed dat zoveel pijn?

Gast

#3995 haarscherpe beelden van jodenhaat in 070

2014-07-29 14:40

Kijkt het OM even mee? Luistert Van Aartsen naar de teksten? Om het nog makkelijker te maken, hebben we een paar zinnetjes uitgeschreven. "We blijven spreken, totdat Shaam gezuiverd wordt van de joden", predikt de verhitte spreker op minuut 6. "Takbir! Allah Akbar!", doen de omstanders strijdlustig. Daarna meer openlijk antisemitisme: "Ja we spreken over de joden. Zijn de joden niet degenen die in het gebied wonen? Zijn de joden niet degenen die in 1948 naar Shaam (Levant -red.) zijn gemigreerd? Ja, dat zijn joden. Mensen noemen hun zionisten, maar wij noemen hun joden", doceert de praatbaard met zijn spreekbeurtstem. De groep scandeert: "Dood aan de Zionist! Vuile joden! Allah Akbar!" Op 6 minuut 55 wordt A. Nanninga gesignaleerd door de salafi-fanaten. In het volgende shot overlegt dezelfde spreker met een gemaskerde Kalifaatboy, duidelijk verstaanbaar, over haar aanwezigheid: "We moeten nu wat doen tegen die vrouw. Die vrouw is vervelend. Zij is van GeenStijl. Ja, ja, zij is van GeenStijl." Kort daarop gaat het mis, maar de daadwerkelijke belaging van A. Nanninga is helaas niet te zien. Wel is te zien hoe zij even later samen met Bart Schut en Frank Verhoef een eindje verderop staan nadat ze uit de meute zijn ontzet door de politie.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/voor_de_hitsers_die_nog_bewijzen_zochten.html

Gast

2014-07-29 14:42

is toch een schande dat ze dat maar mogen roepen nee dan moet je kijken als wij roepen alle moslims dood dan heb je rellen en vechtpartijen ennne zijn er niet al genoeg joden gedood

Gast

#3997 Re: Re: Re:

2014-07-29 14:42

Dank! U snapt het gelukkig en daar gaan we voor. Het afgeven van een signaal.

Gast

#3998 Re: Re:

2014-07-29 14:43

#3993: - Re:

http://www.petities24.com/forum/post/2181550

Steun dan ook deze petitie! Alvast bedankt!

Gast

Zie de recente gebeurtenissen te Duindorp, de zelf aangestoken brand door de Turkse bakker, in en in triest, maar wel de wijk Duindorp de schuld geven. Talloze reacties kwamen in de wijk Duindorp los.
Een wijkbewoner moet begin september voor de rechter komen. Wanneer deze personen uit de Schilderswijk?
Jordi vV.

#4000 Invloed zionisten in Nederland is schrikbarend

Ik maak mij grote zorgen over de invloed van Israel en de zionisten in Nederland. Terwijl Israel dagelijks tientallen zo niet honderden burgers vermoord (veelal kinderen), is de Nederlandse regering (onder druk van de Israelische lobby) zeer actief in het blokkeren van elke resolutie en sanctie tegen de terreurstaat. Daarnaast steunt het de staat economisch, militair en zoals zojuist gezegd politiek. Een complete bevolking wordt al 70 jaar onderdrukt en bezet. Doordat de Nederlandse regering actief de Israelische terreurstaat steunt, maakt Nederland zich mede schuldig aan de bezetting, moord en onderdrukking. Genoeg is genoeg. Stop de zionisten terreurstaat en stop de zionisten in Nederland.