Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.

Gast

#6351 Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:26

#6350: - Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

Vreselijk moeilijk. IK vind het zo vreselijk moeilijk Zo ongelofelijk moeilijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het erg moeilijk. Kan moeilijk uit mijn woorden komen. Ik vind u ook zo moeilijk. Weet niet waarom maar wel moeilijk hoor en ook zo zielig. Bent u een psychiatrisch patiënt die moeilijk is?

Ja ja moeilijk, moeilijk, moeilijk  LOL

Gast

#6352 Op 10 augustus zet Nederland een punt tegen Jodenhaat

2014-08-03 18:26

Er is misschien niet veel, maar wel iets waarop wij, Nederlanders trots kunnen zijn, qua gedrag in WO II. Dat was de Februaristaking, de enige keer dat tijdens de oorlog een volk in Europa, onder bezetting van de nazi’s, massaal in opstand kwam tegen de Jodenvervolging.

En nu is het opnieuw zo ver. Alweer neemt de Jodenhaat alom toe in Europa.

In Rome.

In Wuppertal.

In Parijs.

En in Den Haag.

Niet vreemd dat de internationale pers zich verbaasd afvraagt wat er in Nederland gaande is.

Niet vreemd ook dat er een bezorgde bijeenkomst was in de Knesset over de vrees voor een nieuwe Holocaust in Europa.

De openlijke haat, al dan niet gepaard gaand met openlijk geweld, komt nu van de kant van de moslims. Niet van alle moslims. Maar moslimsdemonstraties tegen het antisemitisme zie ik ook niet. En dat is de reden dat links Nederland, dat altijd zo’n grote broek aantrekt als het gaat om het morele gelijk uit de oorlog, nu zwijgt. De moslimimmigranten, hun vermeende nieuwe achterban, gedraagt zich niet zoals die zich in hun optiek zou moeten gedragen.

Maar dat de linkse partijen zwijgen over de oorzaak van het geweld en de haat, betekent niet dat linkse mensen hoeven te zwijgen. Of rechtse. Of welke mensen dan ook.

Integendeel. Dit is het moment voor de bezorgde Nederlandse burgers om hun stem te laten horen. Het is nu of nooit. Straks zijn er in dit land al zoveel moslims dat niemand meer durft.

Heel goed dus dat er nu een initiatief is om te gaan demonstreren in de Haagse Schilderswijk tegen het antisemitisme van een groeiende groep salafisten in diezelfde Schilderswijk die openlijk opriepen tot het doden van Joden en daarbij geen strobreed in de weg werd gelegd door de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen.

Ook tegen de burgemeester is protest. Er zijn op een Facebookpagina al 6300 handtekeningen gezet om zijn vertrek te eisen.

Het is onverdraaglijk dat een Nederlandse burgemeester zoveel openlijke Jodenhaat in zijn stad toestaat, en dat hij dan achteraf laconiek vaststelt dat er geen grenzen zouden zijn overschreden.

Wie de Nederlandse geschiedenis een beetje kent, weet dat hier alle grenzen zijn overschreden.

Oproepen tot het doden van Joden bij een demonstratie die bovendien de apocalyptische beweging ISIS openlijk ondersteunt, mogen in dit land nooit getolereerd worden.

De organisatie van de demonstratie, Pro Patria, opgericht door de Hagenaar Patrick Schouten, zei dat er met Nederlandse vlaggen gelopen zal worden op 10 augustus in de Schilderswijk. De prominente moslim Arnoud van Doorn noemt de demonstratie een ‘provocatie.’ Hij beschouwt kennelijk de shariadriehoek als ‘zijn gebied’, waar een Nederlandse vlag niet meer thuis hoort.

Ook een Nederlandse verslaggever vond een Nederlandse vlag in de Schilderswijk ‘provocatie.’ Hoe kun je zo verdwaasd zijn.

Net zo vond de politie het een ‘provocatie’ dat Geenstijl verslaggeefster Annabel Nanninga foto’s maakte bij de afgelopen demonstratie van de ISIS vrienden die oproepen tot het doden van Joden.

Nee hoor, dat zijn niet de provocaties.

Jodenhaat, dat is de provocatie.

Een Jihadvlag bij de Dokwerker, dat is provocatie.

Deze ISIS demonstraties moeten verboden worden.

Oproepen tot haat valt nu eenmaal in dit land niet onder de vrijheid van meningsuiting.

Kijk voor meer nieuws over de demonstratie op 10 augustus op de Facebookpagina van de organisatie.
https://nl-nl.facebook.com/ProPatriaNederland

Ze wachten nog op de definitieve toestemming van Van Aartsen. Het zal me benieuwen

( niet te bevatten dat er nog geen toestemming is gegeven, meten met twee maten?)

Grumblebomb
Gast

#6353 Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:31

#6351: - Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

U. Dat wordt repetative syndrome genoemd.

(19:36uur: Nu is onze patient aan het zoeken hoe erg hij/zij eraan toe is)

(19:37uur google, google.... al iets gevonden?)

(19:40uur: niets gevonden. net als ik je van alles kan wijsmaken, laat jij je wijsmaken dat alle joden dood moeten. Hersenloze amoebe!

Gast

#6354 Nooit meer Jodenhaat!

2014-08-03 18:39

Israëlische voetballers worden belaagd tijdens een vriendschappelijke wedstrijd in Oostenrijk. In de voorsteden van Parijs en Brussel lopen protesten tegen Joden verschrikkelijk uit de hand. Ook in Nederland groeit de Jodenhaat. Het maakt één ding duidelijk, antisemitisme is levendiger dan ooit.
Jodenhaat in Nederland

Zoals gezegd gaat de Jodenhaat aan Nederland niet voorbij.

Afgelopen week werd tijdens een Gaza-demonstratie in Den Haag opgeroepen om ‘alle Joden te doden’.
Mensen liepen onherkenbaar rond.
Een GeenStijl journaliste werd bijna gelyncht.
En aan het einde van de demonstratie werd de Hitlergroet uitgebracht.
Een week eerder liep eenzelfde protest ook uit de hand.
Demonstranten liepen rond met vlaggen vol hakenkruizen.
Zelfs een PVDA-politica deed aan deze demonstratie mee!
De Haagse burgemeester Van Aartsen zwijgt. Hij en Nederland lijken de lessen van het verleden niet serieus te nemen.'

http://www.leenardkanselaar.nl/nooit-meer-jodenhaat/

Gast

#6355 Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:41

#6353: - Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

U vind helemaal niets. U bent een teleurgestelde man/vrouw ( denk een oudere man). Wat een treurigheid wat een eenzaamheid, wat een zielig hoopje mens.

Gast

#6356 Linda Voortman: IK BEN EEN JOOD

2014-08-03 18:42

Linda Voortman: IK BEN EEN JOOD

U en uw selectief verontwaardige partijgenoten in Den Haag blijven zo stil, waarom is dat?

Er is openlijk opgeroepen tot 'dood aan alle Joden' en erger, is dat niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder'?

'Jonge Marokkaanse criminelen moorden voor merkkleding'(Elsevier, 31 julie 2014)
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/7/Jonge-Marokkaanse-criminelen-moorden-voor-merkkleding-1569457W/?pagenr=2

Mag het A.U.B. wat minder?

Gast

2014-08-03 18:43

De Joden beschermen zich tegen de duizenden raketaanvallen door middel van een technisch hoogstandje de Iron Dome, de Hamas leiders beschermen zichzelf door vrouwen en kinderen als schild te misbruiken. Het is een nuance.

De Hamas kan maar een ding en dat is hun hand ophouden. Verder kunnen ze niks, ja armoede en onderdrukking in stand houden en de rol van eeuwig slachtoffer.

De Joden hebben zo ongeveer 150 Nobelprijzen gekregen de Moslims twee.

Israël heeft van een zandbak een bloeiende oase gemaakt en investeert in onderwijs, wetenschap, en draag bij tot ontwikkeling in ieder opzicht. Israël wordt omringd door 300 miljoen moslims die de dood van de Joden wensen.

De bevolking van Gaza moeten de lef leren tonen en opstaan tegen hun laffe leiders die in weelde leven.

Ontwapen Hamas en je hebt geen oorlog meer, ontwapen Israël en er is geen Israël meer.

Gast

2014-08-03 18:44

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.

Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

U bent als Burgemeester een grens overgegaan, u ben ongeschikt, u verklaart met uw lafhartige gedrag de Joden vogelvrij. Ze hebben hier geen deel van leven meer en dat komt door u!

Welke groep volgt, de homo's?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Gast

#6359 Waarom neemt Jozias van Aartsen een loopje met de waarheid?

2014-08-03 18:45

'Omroep West heeft gelogen. Dat is de conclusie die valt te trekken uit het media-offensiefje dat de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen (VVD) dinsdagavond heeft ontketend. Het ANP meldt: “De aantijgingen als zou hij te slap hebben gereageerd op de pro-Gaza-demonstratie van islamitische radicalen van 24 juli in zijn stad hebben de Haagse burgemeester Jozias van Artsen diep geraakt. ‘Nimmer heeft hij, of is op zijn gezag gezegd, dat tijdens de demonstratie van 24 juli geen morele grenzen zijn overschreden.’” Tja, een woordvoerder van de burgemeester zei donderdagavond toch écht heel iets anders tegen de omroep: “Bij de pro-Palestina demonstratie in de Haagse Schilderswijk zijn donderdagavond geen grenzen overschreden.” Belangrijker: hij neemt nu zélf een loopje met de waarheid.'

http://politiek.thepostonline.nl/column/waarom-neemt-jozias-van-aartsen-een-loopje-met-de-waarheid/

Gast

#6360 Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:46

#6355: - Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

De context van lezen lukt niet, maar wel een misselijkmakende mening over het Jodendom hebben. Racist!

Gast

2014-08-03 18:46

Wie wel juridische middelen heeft om een gooier van een theelichthoudertje voor meer dan een jaar op te kunnen sluiten, kan zich niet meer verbergen achter het argument dat iets juridisch iets niet mogelijk is. Wie in staat is om een cartoonist met 10 man sterk op te pakken kan nu alleen maar onwil worden aangerekend. Wie in staat is om een politiek leider aan te klagen wegens een opinie delict, heeft nu geen argument meer om niets te doen.

Als er voorbedrukte aangifteformulieren worden gemaakt en aangifte 'feestjes' worden georganiseerd( zelfs bij mensen thuis kwam de politie) t.b.v. een opgeblazen incident, kan een Burgemeester zich niet meer verschuilen achter een gebrek van capaciteit. Hij laat de Joodse gemeenschap in de kou staan.

Heer Van Aartsen, er is opgeroepen tot: 'dood aan alle Joden'. De hitlergroet is gebracht, de ISIS vlag (vlag van een zeer moorddadige zeer zieke organisatie), deze werd getoond, verslaggevers werden ernstig bedreigd.

En dan laat Van Aartsen via zijn woordvoerders weten dat er geen grenzen zijn overschreden?

Stop deze waanzin in ons land, wordt wakker!

Als het fout loopt -en dat is nu reeds gaande- dan staan de wegkijkers (zij die nu stil blijven) en de hypocriete T-shirt dragers 'met ik ben ook Marokkaan' wel vooraan om te melden dat ze diep geschokt zijn!

Gast

#6362 Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:48

#6360: - Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

Moeilijk he, zielige stakker die je bent. Schlemiel. Je hebt niets in dit leven te bieden, je bent een waardeloos mens, een nul, een triest hoopje mens.

Gast

#6363 Misschien komt Linda Voortman wel met een T-shirt met de tekst : 'Ik ben ook een Jood'?

2014-08-03 18:48

Het duurde werkelijk hooguit slechts enkele uren, nadat Geert Wilders een paar van zijn volgers 'Minder, Minder, Minder [criminele Marokkanen]' liet scanderen, voordat uit alle hoeken en gaten de initiatieven om dit af te straffen gutsten. Groenlinks kwam met de snelheid van het licht op de proppen met een 'Ik ben een Marokkaan' solidariteits-T-shirt.

Een gigantische hetze tegen Geert Wilders en de PVV was het gevolg. Eveneens op initiatief van allerhande politieke entiteiten werd iedere meeloper geïnstrueerd om aangifte te doen tegen Geert Wilders. Op hoge toon werd van jan en alleman geëist dat men openlijk en zeer nadrukkelijk afstand zou doen van de uitspraken van Wilders. En vele volgden gedwee deze opdracht van de Politieke Correcte elite, tot aan PVV'ers in het (Europese) parlement en lokale politiek aan toe. Deed je dat niet dan was je een racist, xenofoob, islamofoob en zelfs een nazi. De hetze zeurde weken door.

Veel scherper kan het contrast tussen die volstrekt overtrokken reactie op de uitspraken van Wilders, die immers sprak over criminele Marokkanen en Marokkanen die zich op iedere denkbare manier weigeren aan te passen, volgens onze democratische regels te spelen en voor grote problemen zorgen in onze samenleving, en de huidige toestanden rondom het openlijke antisemitisme van o.a. Marokkanen in het bijzonder en moslims in het algemeen, niet zijn.

Het zwijgen over de steunbetuigingen aan de terroristen van o.a. ISIS, de hakenkruizen die in verband worden gebracht met de Joden, de antisemitische leuzen en leugens en zelfs het in praktijk brengen van vooroorlogse razzia's op Joden, uitsluiting van Joden, aanvallen op Joodse bezittingen, winkels, bedrijven en synagogen door heel Europa en elders in de wereld en zelfs oproepen om alle Joden te vermoorden, kan niet oorverdovender zijn! De politie, die in geval van de uitspraken van Geert Wilders de opportunisten van dienst was met voorgedrukte aangifteformulieren, stonden erbij en keken ernaar. De antidiscriminatiebureaus doen even of ze met vakantie zijn. Het gros van de bevolking doet, en bepaald niet voor het eerst, alsof men van niets weet. Het OM 'onderzoekt 'met frisse tegenzin de demonstratie in Den Haag. De politiek hult zich in stilzwijgen. En als 'de politiek' al spreekt dan val je van verbijstering uit je stoel. Want zo waren er volgens van Aartsen, zo liet hij via zijn woordvoerder weten, tijdens een zogenaamde 'Gazademo' (lees: antisemitische hetze) in zijn stad, waar men opriep alle Joden te vermoorden geen (strafbare) grenzen overschreden.

Hoe kan dit nou? Heeft men even geen electoraal voordeel te behalen door het op te nemen voor de Joden? Staan Joden op een uitzonderingslijst van volkeren waarvan je wel mag oproepen hen te vermoorden? Mag het discrimineren en uitsluiten van Joden om de één of andere reden dan ook wel? Is 'vermoord alle Joden' niet de overtreffende trap van 'minder, minder, minder' door remigratie van Marokkanen aan te moedigen. Hebben wij dit soort zaken niet al eens meegemaakt in onze recente geschiedenis en zijn wij vergeten welke gevolgen het toen heeft gehad voor 6 miljoen Joden en een veelvoud van nabestaanden en mensen die op miraculeuze wijze de holocaust overleefden? Hebben we niet met z'n alleen afgesproken dat dit nooit meer mocht gebeuren, dat antisemitisme onder geen voorwaarden te tolereren was en wij ons diep schamen voor ons toenmalige zwijgen? Heb ik deze memo misschien even gemist?
Kan iemand mij uitleggen waarom er niet tenminste 'IK BEN [ook] EEN JOOD' T-shirt bestaat?

http://veelkantie.nl/blog/2014/07/26/waar-blijven-de-ik-ben-een-jood-t-shirts/

Gast

#6364 De drie strafbare feiten die Jozias van Aartsen toestond bij de pro-Gaza demonstratie

2014-08-03 18:49

HP de tijd 1 augustus 2014:

De pro-Gaza-demonstratie van donderdag 24 juli in Den Haag heeft mij de haren ten berge doen rijzen. Deze demonstratie ontaardde in een weerzinwekkende antisemitische manifestatie. Ronduit verbijsterend was de reactie van burgemeester Van Aartsen, die oordeelde dat ‘er geen grenzen zijn overschreden‘.

Welnu: afgezien van de angst en afschuw die de demonstratie bij Joodse burgers zal hebben opgeroepen, zijn er in ieder geval drie strafbare feiten gepleegd. Dit onder het oog van de politie; die stond erbij en keek ernaar. Dat de burgemeester dit niet-ingrijpen goedkeurde, is onbegrijpelijk en stuitend voor iedereen die de rechtsstaat hoog in het vaandel heeft.

Er werd gescandeerd ‘Dood aan de Joden’ (delict nr. 1 volgens art. 137d van het strafboek). De demonstranten liepen met ISIS-vlaggen – ISIS is een terroristische organisatie die niet-gelovigen executeert en vrouwen dwingt tot besnijdenis. Steun daaraan is strafbaar (delict nr. 2 volgens art. 137f). Tot slot werd de Hitlergroet gebracht (delict nr. 3, volgens art. 137e).

Het is de tweede keer dat de heer Van Aartsen een onwettelijke, zelfs strafbare demonstratie gedoogt.

http://www.hpdetijd.nl/2014-08-01/de-drie-strafbare-feiten-die-jozias-van-aartsen-toestond-bij-de-pro-gaza-demonstratie/

Gast

#6365 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:51

#6362: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

Zeg triest figuur moet je niet een zak patat eten met een pot bier. Lekker met je ouwe vieze vettige handen vuilgheid tikken in je vieze uitgeleefde kamertje LOL

Gast

#6366 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

2014-08-03 18:51

#6362: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN! ...Moeilijk he, zielige stakker die je bent. Schlemiel. Je hebt niets in dit leven te bieden, je bent een waardeloos mens, een nul, een triest hoopje mens....

De reflectie begint geslaagde vormen aan te nemen! Ga zo voort! misschien is er nog iets menselijks te destilleren uit je bedorven herseninhoud!

Gast

#6368 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JO

2014-08-03 18:54

#6366: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JODEN!

Stakker, vieze oude verlepte schlemiel. Je bent een verlopen oude vieze man die woedend is op zichzelf. Ga toch weg hier viespeuk. Ga je huis schoonmaken en neem eens een douche :-)

Gast

#6369 Nooit meer zwijgen

2014-08-03 18:56

Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen communist.

Toen ze de sociaaldemocraten gevangen zetten heb ik gezwegen;

ik was immers geen sociaaldemocraat.

Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;

ik was immers geen syndicalist.

Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;

ik was immers geen Jood.

Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;

ik was immers geen katholiek.

Toen ze mij kwamen halen

...was er niemand meer die nog kon protesteren.
Martin Niemöller

Gast

#6370 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALL

2014-08-03 18:56

#6368: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALLE JO ...Stakker, vieze oude verlepte schlemiel. Je bent een verlopen oude vieze man die woedend is op zichzelf. Ga toch weg hier viespeuk. Ga je huis schoonmaken en neem eens een douche :-)...

Je gaat vooruit! Je vergeet pardoes al te kankeren op de Joden! Zie je, er is zelfs geen psycholoog/psychofarmaca voor nodig!

Gast

2014-08-03 18:58

Er wordt niet opgetreden in Den Haag tegen mensen die overduidelijk de wet overtreden omdat men weet dat er dan een nóg grotere groep van wetsovertreders gemobiliseerd wordt die een grote bek opzet en er niet voor schuwt om geweld te gebruiken.

En Nederlanders hebben geen verweer meer tegen groepen die onbeschaafd reageren, dwz met pure agressie. Zijn we niet meer gewend. We hopen erop dat het vanzelf weer overgaat en dat deze groepen zomaar spontaan weer beschaafd gaan doen als we maar lang genoeg wegkijken. Dat ze dan als het ware door osmose de Nederlandse waarden aannemen.

Wat bovendien tot een totale brain meltdown leidt bij veel Nederlanders, is het idee dat getinte mensen óók racisten kunnen zijn. We zijn namelijk al een paar decennia lang geïndoctrineerd met de boodschap dat getinte mensen áltijd slachtoffer zijn. (wat overduidelijk een omgekeerde vorm van racisme is - getinte mensen, altijd zielig...). Dus doen we net alsof hun racisme geen racisme is. Alsof hun (oproep tot) geweld en het bedreigen van joden en vrouwen, geen geweld en bedreigen is.

Op dit moment is er geen gelijkheid voor de wet in Nederland, en dat steekt.

Het wordt tijd dat we deze wetsongelijkheid eens opzij zetten en gewoon de wet gaan handhaven, ongeacht de kleur en geloofsovertuiging van de wetsovertreders. Zonder bang te zijn voor 'escalatie'. Want dit gaat echt vanzelf niet over als we maar lang genoeg wegkijken.

Een burgemeester die niet bereid is de wet te handhaven is zijn ambt niet waard.

Gast

#6372 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN

2014-08-03 18:58

Gast

2014-08-03 19:00

Vreselijk moeilijk. IK vind het zo vreselijk moeilijk Zo ongelofelijk moeilijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het erg moeilijk. Kan moeilijk uit mijn woorden komen. Ik vind u ook zo moeilijk. Weet niet waarom maar wel moeilijk hoor en ook zo zielig. Bent u een psychiatrisch patiënt die moeilijk is?
Ja ja moeilijk, moeilijk, moeilijk LOL

Gast

#6374 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN

2014-08-03 19:00

Ja ja moeilijk, moeilijk, moeilijk  LOL

#6370: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: De overtreffende trap van minder, minder, minder is DOOD AAN ALL

Gast

2014-08-03 19:01

'Grenzen stellen

Ergens moet een grens gesteld worden, eens moet gezegd worden dat het dan Joden mogen zijn, het zijn godverdomme wel onze Joden. Zij zijn niet verantwoordelijk voor wat in Israël gebeurt, zij hebben lang genoeg in angst in ons midden geleefd. Doen we dat niet dan zijn we geen haar beter dan onze voorvaders die zich verwonderden waar al die treinen toch heen gingen.

Met de kennis van nu is het onverteerbaar dat het flagrante antisemitisme heden ten dage onder het mom van vrijheid van meningsuiting getolereerd wordt. Zij die nu nog menen dat dit een overtrokken reactie is: ga eens in de schoenen staan van iemand wiens halve familie uitgeroeid is, om vervolgens een paar decennia later dezelfde leuzen te horen. Verplaats je daar eens in, stel je zijn of haar angst voor, en ga je daarna diep, heel diep schamen.'

http://politiek.thepostonline.nl/2014/07/29/juden-raus-want-wij-willen-ze-hier-duidelijk-niet/