Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Verstuurde petitie: Eis het ontslag van burgemeester van Aartsen / Opmerkingen
doorpakkert |
#51 Chapeau Michiel2014-08-01 07:42Dank voor je inzet en klare uiteenzetting richting overheid. Ik ben van mening dat dit echter niet het laatste burgerinitiatief zal zijn, helaas. Is het geen goede zaak om nu het ijzer heet is een site of forum op te zetten om deze zaak en de vervolgdemo's, incidenten, te kunnen monitoren en wellicht weer ons geluid te laten horen. Tussen 17.800 man zit heus wel een handige IT-er???? |
Gast |
#522014-08-01 07:48Wat zijn de ongekozen boven ons gestelde bobo's toch (s)linkse ratten. Mijn conclusie is dat de politiek de opmerking van Geert Wilders "minder Marokkanen' erger vindt dan openlijke haat tegen Joden en haat tegen het Westen, ons dus. Goed werk Michiel, dank. |
Gast |
#532014-08-01 07:54Dit zou ook moeten gelden voor alle burgemeesters die Isis demonstratie toelaten in hun gemeente. |
Gast |
#542014-08-01 07:57Ben blij de Telegraaf op mijn iPad te kunnen lezen en zo mee te doen aan deze petitie. Heeft me opgelucht! bravo Mr Mans! In Parijs is zo'n manifestatie verboden door de Minister van Binnenlandse zaken! |
Gast |
#552014-08-01 07:58Meneer Mans ik ben blij dat u hier wat aan doet. Ik hoop dat er meer mensen komen zoals u onze hele laffe politici kijken liever de andere kant op. Daarom bedank ik u hier voor. vriendelijke groet ylagendijk stoltz |
Gast |
#56 Re: Chapeau Michiel2014-08-01 08:03#51: doorpakkert - Chapeau Michiel Tussen 17.800 man zit heus wel een handige IT-er???? Volgens de gemiddelde taalvaardigheid onwaarschijnlijk. |
Gast |
#572014-08-01 08:03Heel goed weg met deze man, hij is een schande voor de stad van de vrede?. dus weg met J.v aartsen. |
Gast |
#582014-08-01 08:14 Beste Michiel, Wij zijn blij dat je de moed had om deze aktie op touw te zetten.We maken ons ook grote zorgen over dit slappe beleid in ons land. Altijd steekt het weer de kop op,dat antisemitisma. Omdat hier van alles mag en kan,komen steeds meer mensen hier naar toe. In een ander land wordt dit alles niet toegestaan. Boven alles en allermeest geloof ik in het gebed,dat God Zelf geeerd zal worden boven alle andere goden[die geen God zijn] Vriendelijke groet, Willemijna Bel-Benard |
Gast |
#602014-08-01 09:47Schrijf een reactie. Bedankt Michiel voor je inzet , ben de opmars en goedkeuring bij de overheid dat het antisemitisme hier deel is gaan uitmaken in mijn dagelijks bestaan flink zat . |
Gast |
#632014-08-01 10:23Wanneer start de petitie om ISIS, of IS zoals ze zichzelf tegenwoordig noemen, op de Nederlandse lijst van terruerorganisaties gezet wordt? Dergelijke organisaties en diens sympathisanten mogen we niet in Nederland tolloreren!!! |
Gast |
#64 Re:2014-08-01 10:50Welnu, dan begrijpt u ook waarom deze petitie zo'n naar geurtje heeft. Deze petitie gaat er namelijk alleen om om van Aartsen van zijn plek te krijgen (politiek), waarbij het antisemitisme (moraal) wordt gebruikt (lees: misbruikt) om dat doel te bereiken. Door van Aartsen van zijn plek te krijgen verandert de antisemitische stemming in het geheel niet. Waarom, dan, vindt de auteur van deze petitie dat zijn politieke doel zoveel hoger ligt dan het morele doel? En als de auteur van deze petitie vindt dat het in de eerste plaats gaat om antisemitisme de kop in te drukken, dan is de naam van zijn petitie heel erg misleidend. |
Gast |
#652014-08-01 11:14Bedankt voor uw initiatief en alle moeite die u heeft gestoken in het organiseren van deze petitie. Ik ben blij dat ik de gelegenheid heb gekregen om mijn handtekening te zetten want er zijn inderdaad grenzen overschreden. |
Michiel Mans De auteur van deze petitie |
#66 Dank, en 'naar geurtje' petitie2014-08-01 11:33Aan allen. Dank voor de dankwoorden. Aan Gast 64 U schreef, -"Deze petitie gaat er namelijk alleen om om van Aartsen van zijn plek te krijgen (politiek), waarbij het antisemitisme (moraal) wordt gebruikt (lees: misbruikt) om dat doel te bereiken. Door van Aartsen van zijn plek te krijgen verandert de antisemitische stemming in het geheel niet.- Kunt u nader onderbouwen dat de auteur onderliggende snode (politieke) motieven heeft, en hier het bestrijden van antisemitisme voor 'misbruikt'? -"Waarom, dan, vindt de auteur van deze petitie dat zijn politieke doel zoveel hoger ligt dan het morele doel?"- Waaruit blijkt dat de auteur dat 'vindt'? -"En als de auteur van deze petitie vindt dat het in de eerste plaats gaat om antisemitisme de kop in te drukken, dan is de naam van zijn petitie heel erg misleidend.- Wat had u zelf voor petitietitel in gedachte? En, mocht de petitietitel al 'misleidend' zijn geweest, de petitietekst lijkt me ook nu nog vrij helder qua standpunt inzake anti-antisemitisme. |
gast |
#67 Re: Dank, en 'naar geurtje' petitie2014-08-01 11:46#66: Michiel Mans - Dank, en 'naar geurtje' petitie moedige Michiel, niet reageren op types als #64. U heeft beschaafd een probleem aan de kaak gesteld en heel veel bijval gekregen. Laat u niet afleiden door een enkel stinkdier. Hulde, wat mij betreft wordt u genomineerd voor de Geuzenpenning. |
Gast |
#68 Re: Dank, en 'naar geurtje' petitie2014-08-01 11:48#66: Michiel Mans - Dank, en 'naar geurtje' petitie Antwoord op al je vragen: je noemt de petitie: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen Heel duidelijk politiek doel. Geen woord over antisemitisme. Tja, in de kleine lettertjes (letterlijk!) uitleggen dat er ook nog een ander doel is en pretenderen dat dat het hoofddoel zou zijn, ruikt heel erg naar misleiding, hoe je het ook wendt of keert. Als de verontwaardiging over de antisemitische uitingen tijdens de demonstratie het hoofddoel van deze petitie was, dan had dat in de titel moeten staan, maar dat staat er niet. |
Michiel Mans De auteur van deze petitie |
#69 Re: Re: Dank, en 'naar geurtje' petitie2014-08-01 12:04#68: - Re: Dank, en 'naar geurtje' petitie Antwoord op al je vragen: je noemt de petitie: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen Heel duidelijk politiek doel. Geen woord over antisemitisme. Tja, in de kleine lettertjes (letterlijk!) uitleggen dat er ook nog een ander doel is, ruikt heel erg naar misleiding, hoe je het ook wendt of keert.
OK, je hebt je punt gemaakt Gast. Maar nogmaals, wat was een betere petitietitel geweest? Groet,
Michiel |
Gast |
#702014-08-01 12:25"Toon uw verontwaardiging over het groeiende antisemitisme" |
Gast |
#722014-08-01 13:47Fantastisch nieuws, minder fantastisch is de reactie vandaag vandaag van de gemeente Den HAag.....http://www.omroepwest.nl/nieuws/01-08-2014/gemeente-den-haag-%E2%80%98petitie-tegen-burgemeester-van-aartsen-gebaseerd-op-onjuiste-be |
Gast |
#732014-08-01 13:48Als je dan toch "fantastisch nieuws" wil brengen, dan schat ik het volgende toch wat hoger in: |
Gast |
#74 Re:2014-08-01 13:50Begrijpelijk, ze voelen de bui hangen. Maar ik ga al wat jaartjes mee en zie het nieuws in een bepaald licht. |
Gast |
#75 Re: Re:2014-08-01 13:52Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. |
|
Petities gepromoot door andere gebruikers
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1521 Gemaakt: 2024-11-23
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
177 Gemaakt: 2024-12-25
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5636 Gemaakt: 2024-11-15
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
256 Gemaakt: 2024-12-18
Heronderhandelingen verlofplanning
84 Gemaakt: 2024-12-28
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
78 Gemaakt: 2024-12-15
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
354 Gemaakt: 2024-12-21
Lili & Marleen
226 Gemaakt: 2024-12-22
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22417 Gemaakt: 2020-06-30
Respecteer de euthanasiewet
7837 Gemaakt: 2024-11-02
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15544 Gemaakt: 2024-01-31
Schansspringen moet blijven!
37 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
665 Gemaakt: 2024-12-11
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1188 Gemaakt: 2024-11-09
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65287 Gemaakt: 2023-01-17
Verkeersveiligheid Groot Zonnehoeve
112 Gemaakt: 2024-12-10
Steun familie babayants
5108 Gemaakt: 2024-07-11
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5936 Gemaakt: 2024-11-10
Extra maatregelen tot openen tattoozaak
39 Gemaakt: 2020-02-23
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1771 Gemaakt: 2024-10-23