€200 en nog veel meer: GEEN STIJL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie €200 en nog veel meer: GEEN STIJL.
Gast |
#21762012-01-18 12:40Deze vorm van discrimatie is ook nog gelegaleseerd door minister Schippers. Schandalig!! |
Gast |
#21772012-01-18 15:03Nog meer plukken van mensen die het al moeilijk genoeg hebben, schande |
Gast |
#21782012-01-18 16:06Fijn te lezen over actie omtrent deze scheve bezuinigingen; Zelf ben ik er niet toe in staat en ben blij met mensen die zich hier sterk voor maken. Succes, Groeten en Dank.........Peter....... |
Gast |
#2179 linda2012-01-18 18:16Ik lees veel berichten over niet kunnen werken ik loop zelf bij de ggz en er zijn daar echt wel mensen die kunnen werken het is eerder het willen werken of het niet willen werken de ene zal meer aankunnen dan de andere en de lat hoger liggen voor zichzelf dan de ander maar wat er nu gebeurd is dat mensen worden afgekeurd en nooit meer aan het werk gaan dat is verkeerd voor iedereen is het verschillend maar nooit meer kunnen werken dat gaat er bij mijn niet in je ken aangepast werk zoeken of in een sociale werkplaats en net hoeveel uur wat jij aankan als je op de activiteitencentrums kijk zitten mensen de hele dag te roken of te drinken op een stoel te zitten daar knap je echt niet van op als je bezig bent heb je afleiding en zal je eerder opknappen verder worden er spelletjes gedaan of uitstapjes dat is even leuk maar ze kunnen beter voor dat geld therapien aanbieden of begleiding naar aangepast werk of wat jij nodig hebt en als deze dingen gebeuren zullen vele mensen opknappen want nu blijfen vele mensen stil staan of komen niet meer aan de bak horen nergens bij dus er zitten ook goede dingen aan de bezuinigen ze zullen het nu met minder geld moeten doen en met betere plannen moeten komen wat beter werkt want dat er van de belastingbetaler maar leuke dingen worden gedaan dat ken niet bied therapien werkplekken cursussen aan daar is het geld voor bedoelt en niet voor een leuk dagje weg |
Gast |
#21802012-01-18 20:26Ik vind deze petitie een goede zaak aangezien de zwakkeren in onze samenleving weer eens de klos zijn. Zoals vaak het geval is. |
Gast |
#21812012-01-19 18:16Schandalig, het paard achter de wagen spannen. Het is echt geen lolletje om gebruik te moeten maken van deze hulp. Nu al is het in de zorg te merken. Waar zijn we met zijn allen mee bezig, dat we dit tolereren. Je zult er maar mee aangemaakt zijn. Ik kan zo wel doorgaan, over het hoofd van weerloze mensen geld zien te besparen. Het zou een genereus gebaar zijn wanneer de goed gesitueerden zich eens ergens van bewust worden. Dikke vakantie's en maar shoppen, dat is voor deze groep niet mogelijk. SCHANDE |
Gast |
#21822012-01-20 00:33Ik werk als ervaringsdeskundige binnen de ggz. In de afgelopen drie jaar heb ik de kwaliteit van zorg in zien storten. Ik ben dus zelf ook psychiatrische patient en moet ook die 200,00 euro betalen.dat kan ik best maar ik ga de inning wel frustreren. Hoe meer geld het innen gaat kosten, hoe sneller we weer van die maatregel af zijn. Tot nu toe zijn zowel het CAK en de zorgverzekeraars niet van plan zijn om te gaan innen want de administratie schijnt duurder te zijn dan die maandelijkse boete van 145,= die patienten krijgen omdat ze opgenomen moeten worden. Dus: maak het extra duur11111 Ans |
Gast |
#21832012-01-20 08:52Ik ben zelf een cliënt en zit in de cliëntenraad van Mediant. |
Gast |
#21842012-01-20 08:56er wordt fundamenteel onrecht gedaan aan mensen door te zeggen dat basiszorg voor ieder toegankelijk is |
Gast |
#21852012-01-20 09:00het doet fundamenteel onrecht aan mensen door te stellen dat basiszorg voor ieder toegankelijk is |
Bobb |
#21862012-01-20 11:58Prima actie, wat de politici doen om minima nog verder in de ellende te storten is walgelijk. En dat alles voor de heilige ideologie van de vrije markt, schande mark rutte cum suis |
Gast |
#21872012-01-20 16:19Ik vind het een belachelijk idee dat mensen bij moeten betallen voor geestelijke zorg. Als iemand een been breekt zeggen ze ok niet betaal maar bij. En GGZ is net zo belangrijk als gewone gezondheiszorg |
Gast |
#21882012-01-20 18:11In gezin met 2 kinderen en vader met autisme probeer je jaren lang je als partner in te zetten om de boel draaiende te houden.Een grote bezuiniging voor de regering,omdat je zo veel zelf doet.Loop je zelf dan vast,ga je hulp zoeken en mag je als dank een hoge eigen bijdrage betalen van 200 euro, terwijl de kosten van de gezinsleden ook al extra hoog zijn. Ministers NIET bedankt voor deze bezuinigingen |
Gast |
#21892012-01-20 22:29Dus als je steeds terugkerende tumoren krijgt of hernia's om maar eens wat te noemen dan krijg je de behandeling die nodig is maar als je terugkerende depressies hebt niet.En juist dit gebied is al zo moeilijk te behappen voor patient en omgeving omdat het helaas vaak nog erg ongrijpbaar is.En daarom moet nu de patient er als straf nog extra gaan bijbetalen?! Belachelijk.degene die dit heeft bedacht moet ook z'n grijze massa maar eens na laten kijken want hier vallen toch echt grote gaten in. |
Gast |
#21902012-01-21 11:12het is absurd dat dit gebeurd in NL. hoe werk je in de hand dat het nog meer gaat kosten omdat mensen opgenomen moeten worden doordat mensen niet meer geholpen kunnen worden omdat ze het niet meer betalen kunnen. eigen risico ziekenfonds, eigenbijdragen CAK en nu ook nog eens eigenbijdrage GGZ en andere instellingen. geef maar wat minder uit aan het buitenland en help eerst je eigen volk. |
Gast |
#21912012-01-21 13:52Ik maak het al mee, sommige van mijn cliënten - en de meeste hebben een bipolaire stoornis - kunnen het echt niet betalen en overwegen te stoppen. Als het echt fout gaat krijgen ze dan hulp van de crisisdienst, dat kost ze niets. Het aantal opnames zal stijgen... is dat ambulantisering? |
Gast |
#21942012-01-22 01:50Geachte Minister Schipper; Zodat Ik U wil vragen deze situatie te herzien! Afz; Helena |
Gast |
#21952012-01-22 11:08Ben zelf iemand met heftige psychische problemen. Sinds kort weet ik dat ik BPS heb. Moet er niet aan denken een eign bijdrage te moeten gaan betalen. Dan moet ik overwegen de therapie te stoppen en dat kan toch niet de bedoeling zijn. |
Gast |
#21962012-01-22 17:03Absurd natuurlijk...moet je kijken als zij zelf of een van hun dierbaren in hetzelfde pakket komen te staan! Hah, dan piepen ze wel anders... |
Gast |
#21972012-01-22 22:34We geven geld weg aan landen die teveel uitgegeven hebben maar hier wort de gezonheidszorg voor mensen zoals wij(degene met de kleinste inkomen)onbetaalbaar. Als dit door zou gaan en de mensen met een stoornis niet geholpen worden doordat ze het niet kunnen betalen,wort het een gaos .Het is juist de bedoeling dat mensen met een stoornis gewoon hun hulp kunnen krijgen anders worden het losgeslagen projectielen en je kunt ze niet eens straffen,want die mensen willen hulp,maar kunnen het niet betalen.Weer een goede stap hoor regering!!! Maar niet heus. |
Gast |
#22002012-01-23 11:52Alsof je er zelf voor kiest om gek te zijn! Als mensen geen hulp zoeken voor hun psychische aandoeningen, kost dat de maatschappij op termijn veel meer geld. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Nee tegen AZC VLD-Holy
4758 Gemaakt: 2025-04-08
Nee, tegen meer opvanglocaties in Lansingerland
334 Gemaakt: 2025-04-16
Petitie schorsing PvO docent Guus Ruiter
298 Gemaakt: 2025-04-18
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
873 Gemaakt: 2025-04-08
Veilig oversteken Minckelerstraat Anna’s Hoeve
224 Gemaakt: 2025-04-14
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1992 Gemaakt: 2024-10-23
Wij willen Ann Desair niet terug als directrice!
104 Gemaakt: 2025-04-14
Omheinen van het hondenlosloopveld Chevalleraustraat te Ommen
123 Gemaakt: 2025-04-10
Mevrouw van der woude moet blijven
64 Gemaakt: 2025-04-15
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
1791 Gemaakt: 2024-07-07
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2460 Gemaakt: 2024-11-23
إلى رئاساتنا الكنسية الموقرة
49 Gemaakt: 2025-04-12
Pils Is Veel Te Duur
10668 Gemaakt: 2025-01-22
streptokokken test aanbieden bij zwangere vrouwen
32807 Gemaakt: 2022-03-01
Geen moskee Barendrecht
3720 Gemaakt: 2025-03-24
GEEN hoogspanningscabine op buurtparking aan de hoofdingang GO-Flora School te Merelbeke-Melle
106 Gemaakt: 2025-04-08
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22632 Gemaakt: 2020-06-30
the missing link moet blijven
56 Gemaakt: 2025-04-10
Verkeersveiligheid voor de Olmendreef - Voorkom ongelukken, bescherm onze kinderen!
470 Gemaakt: 2025-03-24
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
1408 Gemaakt: 2025-02-04