ZEG NEE TEGEN HET WORLD ECONOMIC FORUM

ZEG NEE TEGEN HET WORLD ECONOMIC FORUM / Mededelingen / Update Petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2022-01-17 08:45

Goed initiatief, dankjewel voor je inzet!!!

Gast

#2

2022-01-17 08:48

Goede morgen Martijn. Super idee van je. Ik wil je zeker 100% steunen! Ik ben zelf lid van FvD. Geef je idee niet zomaar op, maar zet door! World Economic Forum moet geruimd worden, hoe eerder, hoe liever! Ik wens je veel sterkte met je petitie!!! Groetjes, Marianne de Meijer

Gast

#3 Goed bezig

2022-01-17 08:51

Fijn dat je zo goed bezig bent, ik zal gelijk lid worden van je telegram kanaal


Gast

#4

2022-01-17 08:55

Kan je ook de volledige link naar uw Telegram groep geven? Bvd

Gast

#5

2022-01-17 09:05

Dank je wel Martijn, zeker een erg goed initiatief en vooral niets meer dan de klinkende waarheid. Mijn volledige steun heb je zeker weten, samen staan wij sterk! Inderdaad lijkt FvD de enige partij die volledig tegengas blijft geven tegen deze groeiende institutionele fascistische ontwikkelingen. Alleen in vereniging zal het Nederlandse volk in vrijheid blijven verkeren, nous maintiendrons!

Gast

#6

2022-01-17 09:13

Goed bezig!

Gast

#7

2022-01-17 09:26

De overheid en het koningshuis zitten in deze organisatie, zou het een kans van slagen hebben? Net als het rechterlijke apparaat,wat ook in de greep van dit kabinet zit.

Gast

#8

2022-01-17 09:33

Mooi. Goed bezig

Gast

#9

2022-01-17 09:48

Heel goed gedaan Martijn, samen staan wij sterk💪🏽

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2022-01-17 10:10



Gast

#11

2022-01-17 10:14

zeg ook nee tegen wef

Gast

#12

2022-01-17 10:23

Op verzoek de link de telegram groep Nu ook op Telegram ! https://t.me/+tgbt1aM3vsllODhk ZEG NEE TEGEN HET WORLD ECONOMIC FORUM

Gast

#13 Re:

2022-01-17 10:25

#4: -  

 

Nu ook op Telegram !

https://t.me/+tgbt1aM3vsllODhk

ZEG NEE TEGEN HET WORLD ECONOMIC FORUM!


Gast

#14

2022-01-17 12:32

De meest geweldige petitie ooit !! Petje af voor Martijn ! 💪🏼❤️
Gast.

#15 Zeg Nee tegen WEF !!!

2022-01-17 12:48

Er zijn meerder redenen waarom ik deze petitie teken.

Alle gezonde zaken mogen niet meer dat is niet toegestaan,maar de regering en de farmaceutische industrie heeft het ó zo goed met onze gezondheid en welzijn voor !!

Nooit heeft de regering zich om mijn gezondheid bekommert maar nu zij een agenda hebben moet het via deze weg bekokstooft worden om hun agenda te verwezelijken.

De regering zorgt dat zij zoveel mogelijk geld uitgeven wat nog uitgegeven kan worden zonder teveel weerstand of vragen aangezien Nederland falliet is en de banken om gaan vallen de Europese Centrale Bank (ECB) neemt nu al onze staatsschulden over en zorgt dan voor een digitale munt (deuro's) er is steeds minder geld in omloop en we betalen al digitaal mindels onze bankpas of mobiel.

Nederland heeft jaren in een schijn rijkdom geleefd !!

Zie WRR geef burgers een rekening bij de centrale bank.(volkskrant 07-10-2020)

Straks als de banken gaan vallen is iedereen falliet aangezien iedereen op welke wijze dan ook afhankelijk is van de staat, zo kan de staat de burger afhankelijk maken door alle schulden van de burgers,bedrijven etc. over te nemen waarschijnlijk wordt de ze virus ook gebruikt om mensen zoveel mogelijk schulden op te laten bouwen,er is al een staatsbank.

Zelfs China heeft een europese munt ontworpen maar hoe dat zich ontwikkeld valt nog te bezien aangezien zij staads meer macht krijgen door middel van bedrijven en grote projekten in het westen,Azië,Afrika en Amerika op te bouwen.  

De farmaceutische industrie is gebaat bij zieke mensen anders verdienen zij niets zieke mensen en ziek houden is hun verdienmodel !!

Aan gezonde mensen hebben zij niets vandaar dat zij zorgen dat wij niet beter worden Fautci heeft eindelijk zijn virus ontworpen en laten verspreiden een duivelspact met de farmaceutische industrie en regeringen gesloten waarop het WEF voor borduurd.

Alles moet ten gronde gericht worden om hun (WEF) plan uit te kunnen voeren. 

Er zijn filmpje waar Kaag,Hoekstra en Rutte te zien zijn bij de WEF bijeenkomsten in Davos - Zwitserland.

Min.Pres. Marc Rutten krijgt een boek overhandigd van Klaus Schwab oprichter WEF maar ontkent hem goed te kennen of wat de inhoud van het boek is The Great Reset,Bild Back Better.

Het komt erop neer dat minister De Jonge onder grote druk miljarden euro’s heeft uitgegeven aan mondkapjes, testmaterialen en beademingsapparatuur voor zorginstellingen, maar dat hij die uitgaven zeer slecht heeft geadministreerd. Daardoor kan de Rekenkamer niet achterhalen of het geld goed besteed is. Het ministerie kan bijvoorbeeld geen ontvangstbewijzen voor geleverde goederen overleggen. Ook is niet meer na te gaan of het aantal coronatesten waarvoor De Jonge heeft betaald, daadwerkelijk is afgenomen. De Volkskrant schetste afgelopen zaterdag al hoe De Jonges ministerie ruim 100 miljoen euro uitgaf aan mondkapjes van ondernemer Sywert van Lienden, terwijl die beschermingsmiddelen achteraf overbodig bleken. 

Sywent van Linden zou de winst die zij hebben gemaakt aan een goed schenken,welk goed doel wordt niet duidelijk.

Waar het kabinet doorgaans bakkeleit over een paar miljoen meer of minder, trekt minister van Financiën Wopke Hoekstra in de coronacrisis zonder blikken of blozen 15 miljard euro extra uit. Als het moet, komt er meer op tafel, belooft hij. ,,Dit is in alle gevallen goed besteed geld.”

Plus zijn eigen financiën die hij onder het mom van belasting ontwijking heeft weggesluist naar eilanden.Hij zou het hebben aangegeven en naar een goed oel hebben geschonken,welk goe doel is niet bekend.

Er is teveel om te omschrijven wa niet klopt maar dat dit alles stinkt is wel duidelijk

De senatoren in Amerika voelen o.a. Fauci en consorten stevig aan de tand stukje bij beetje komt de aap uit de mouw !!

Er zijn heel veel belangenverstrengelingen of de een weet weer iets van de ander zo houden ze elkaar de handen boven het hoofd.

Horen,zien en zwijgen principe,maar te zwijgen over al het kindermisbruik in het gebouw van het ministerie in Den Haag en elders,straat kinderen worden door privé chaufeurs van straat geplukt en naar het het gebouw van het ministerie gebracht om misbruikt te worden er zijn al gevallen bekend.

Burgemeester Halsema die demonstraties verbiedt maar haar zoon haar capade's onder de pet houd.De zoon van burgemeester Halsema van Amsterdam wordt niet vervolgd voor wapenbezit. Zijn advocaat zegt dat het Openbaar Ministerie hem niet vervolgt, 

Mijn zoon heeft geen gewapende inbraak gepleegd", schreef ze. Ze schreef dat de boot verlaten was en dat haar zoon een nepwapen bij zich had.

Zo zijn er vele schandalen en zaken die niet deugen als je logisch en helder nadenkt over alle maatregelen die ons opgelegd worden.

Mede om bovenstaand teken ik deze petitie,het klopt niet !!!

 

 

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2022-01-17 12:49


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2022-01-17 12:50


Ambassadeur

#18 Uw petitie

2022-01-17 12:52

Geachte heer Veerman,

Ik zal deze petitie tekenen.

Ambassadeur


Gast

#19

2022-01-17 14:09

Geweldig, aanpakken die zooi.

Gast

#20

2022-01-17 16:07

goed idee, steun... hoor wel wat ik kan doen. wef is levensgevaarlijk!

Gast

#21

2022-01-17 17:53

Op Facebook niet te vinden
Danny

#22 Re: Op Facebook niet te vinden

2022-01-17 18:31


Gast

#23

2022-01-27 10:24

Goedemorgen, Bijgaand een update over de petitie. Vandaag heb ik reactie ontvangen van Forum voor Democratie. Blijf ondertussen deze petitie zoveel mogelijk delen! -----‐---------- Beste Martijn, Onlangs hebben wij ook telefonisch gesproken, wegens drukte lukt het nu pas om te reageren. Excuses voor de vertraging. Hartelijk dank voor het toesturen van uw petitie. Wij waarderen het feit dat u de moeite heeft genomen dit onder onze aandacht te brengen. Deze inbox is ook leesbaar voor onze collega's op de fractie van de Tweede Kamer. Zij zullen deze informatie verder behandelen. Helaas kan het zo zijn dat zij wegens drukte u hier niet direct op zullen berichten. Wij vragen uw begrip hiervoor. Indien zij aanvullende informatie van u nodig hebben dan zullen zij contact met u opnemen. Een hele fijne dag gewenst verder! Met vriendelijke groet, Team Webcare Forum voor Democratie (FVD) Herengracht 74 1015BR Amsterdam www.fvd.nl



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...