Vergoeding Afbouwmedicatie NU!

Vergoeding Afbouwmedicatie NU! / Mededelingen / Geen reactie op onze petitie: 2161 mensen worden niet gehoord! / Opmerkingen

Gast

2022-06-28 07:59

Kuijpers is er alleen voor zijn troetelkindje corona. Hij hoopt er nog lang over te kunnen vertellen. Ik denk dat we de straat op moeten. Het kapitalisme gaat er met het geld vandoor. In dit land moet je vluchteling zijn uit een oorlogsland. De nederlander bestaat niet. Daar bedoelde ze dit mee destijds.

Gast

2022-06-28 08:14

Ik vind het kwalijk dat hier geen reactie op komt. Het is al meerdere keren niet gelukt om af te bouwen met antidepressiva, vanwege dat de stappen van de pillen halveren nog te groot zijn. Daarom vind ik het ontzettend belangrijk dat er vanuit Nederland een kans gegeven wordt om af te kunnen bouwen met taperingsstrips . Anders lijkt het of de regering steunt dat er pillen wordt voorgeschreven als dit niet anders kan, maar ze accepteren dat mensen dit hun hele leven moeten blijven slikken. Vriendelijke groet Corine

Anonymous

2022-06-28 10:59

Geachte heer Kuipers,
Het verdient een 'compliment': zo snel als u van 'identiteit' kunt switchen. In een flits van medicus naar bestuurder. U hebt zich de 'kwaliteiten' die daarbij horen snel eigen gemaakt: onbetrouwbaar, onbenaderbaar en oncorrigeerbaar. Ik zou nog meer 'kwalificaties' kunnen bedenken, zoals ongevoelig, onbuigzaam en onbereikbaar. Maar dat is misschien wat overdone. Het zou goed zijn als u een afbouwplan voor bestuurders-zelfgenoegzaamheid gaat volgen. Voor u zelf natuurlijk en zeker ook voor al die mensen ( met een goed plan voor afbouw van medicatie) die u nu aan hun lot overlaat.
Paul Custers,
Journalist ggz.

Gast

2022-06-29 04:36

Nette brief gestuurd.

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...