kwaliteit Nei coaches/therapeuten

kwaliteit Nei coaches/therapeuten / Mededelingen / Onze reactie op de VVNT en stoppen met lidmaatschap / Opmerkingen

Gast

2024-05-27 08:08

Ha Marielle, dank je wel voor je inzet en reactie. Ik was al geen lid omdat ik geen fijn gevoel heb bij de VVNT. Maar wel de petitie ondertekend omdat het een goede was. De reactie van hen heeft mij hogelijk verbaasd en mijns inziens hebben ze geen idee hoe ze de plank misslaan. Wat ik wel weet vanuit een andere invalshoek is dat de KTNO ook niet altijd een evenwichtige weging en beoordeling heeft van opleidingen en dat de duiding richting hen van de VVNT enigszins begrijpelijk is. Dat laat niet onverlet dat je als beroepsvereniging achter je leden hoort te staan en niet dient te verschuilen achter een koepelorganisatie. Ik blijf graag op de hoogte van je voortgang en steun je inzet om een beroepsvereniging met keurmerk te verkrijgen. Succes met alles en warme groet, Lisette Tiggelaven

Gast

2024-05-27 10:05

Is het geen optie om de NEI opleiding in kwaliteit te verhogen door een WMBK diploma inclusief PST als basis te hanteren. NEI therapeuten hebben daardoor alleen al een beter beeld van de klacht van de klant en kunnen de rode vlaggen direct herkennen.

Dat zal de NEI opleiding voor velen minder aantrekkelijk maken maar de kwaliteit verhogen.
Marielle Swartjes
De auteur van deze petitie

#3 Re: Dankjewel voor je reactie.

2024-06-05 09:10

#1: -  

We hebben vanavond een zoom meeting over hoe we verder gaan. Dus ik houdt je zeker op de hoogte.

Dankjewel voor je support! Fijne dag. Groeten Mariëlle