Volg de Vos webcam 3 langer aan laten
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Volg de Vos webcam 3 langer aan laten.
Gast |
#512013-06-05 19:49Het brengt zoveel fleur en vrolijkheid in je leven,ik kijk er iedere dag een paar keer naar. |
Gast |
#522013-06-06 01:36Volg de vos 2013 Tien weken lang volgden wij gefascineerd de vossen in de OVP Vanaf de geboorte kregen wij door de 3 cams alles mee Alle activiteiten, ontwikkelingen en mijlpalen konden wij volgen van zeer dichtbij Om zo erbij betrokken te mogen zijn maakte ons allen dankbaar en blij Begin deze week hoorden wij met afgrijzen het bericht en het was keihard: Zeer binnenkort stoppen de camera’s, het beeld gaat definitief op zwart! De trouwe vossenvolgers snappen het niet Nu stoppen doet veel te veel verdriet Er is nog volop activiteit in, op en rond de burcht van ons vossengezin Dit is niet het einde, maar eigenlijk nog steeds het begin De welpen zijn nog steeds afhankelijk van pa en ma: Ze drinken nog steeds melk bij Blondie, dus ga maar na Volgens de prognose verhuizen ze binnenkort naar een andere plek Maar tot dan willen wij ze graag kunnen blijven volgen op deze stek! Want prognoses zijn per definitie niet altijd voor 100% waar En zo te zien zijn onze vosjes om uit te kunnen vliegen nog lang niet klaar Zo wachten wij met zijn allen met smart en groot verlangen Onder meer op het moment dat de welpjes zelf hun eerste prooi zullen vangen Pas dan kunnen wij met een gerust hart zeggen: het was weer heel mooi, maar nu is het klaar, Iedereen heel hartelijk bedankt voor nu en misschien tot volgend jaar! Toe boswachters en medewerkers van SBB Heb meelij met ons en help alstublieft mee Om deze geweldige ervaring te prolongeren Er valt nog zoveel te genieten en te leren Wacht nog met afsluiten tot een geschikter ogenblik Dat maakt ons zeer dankbaar en geeft ons heel veel schik! |
Gast |
#532013-06-06 07:45Ik heb de vosjes geboren zien worden en ik zou het fijn vinden ze te volgen tot het moment dat duidelijk is dat ze verhuizen. Daarmee ronden we dan dat stukje in het leven van de jonge vossen af. Dan is het verhaal compleet voor óns. |
Gast |
#542013-06-06 08:06Wat kost het meer voor jullie om mensen wat langer te laten genieten? |
Pauline |
#55 Re: Gedicht...2013-06-06 08:58Ik vind dit zó'n prachtig gedicht... lieve 'Gast', als DIT Staatsbosbeheer niet over de streep trekt, gaat niets dat doen. Heel hartelijk dank voor het plaatsen, ik hoop dat er op z'n minst op gereageerd gaat worden! Hartelijke groetjes, Pauline |
Gast |
#562013-06-06 18:10zal de vossen HEEL erg missen, jammer dat de cam's te vroeg op zwart gaan, het is net alsof je een spannend boek leest en iemand de laatste bladzijde eruit heeft gescheurd. We zullen nooit de ontknoping weten. |
Gast |
#572013-06-06 20:28AUB laat de cams nog wat langer open, heb zo genoten van niet alleen de vosjes maar ook van alle natuur erom heen! |
Gast |
#582013-06-06 21:56Aanvulling op #38 Advies aan SBB: Pas het beleid omtrent het stopzetten van de cam's aan op de afronding van de levensfase waarop het betreffende project doelt. Niet op kalenderdata. Niemand dan de SBB weet beter dan dat de natuur niet op de kalender kijkt. SBB zal met deze omslag de publieke opinie zeer wel meekrijgen. En daarmee verhoogde kijkcijfers, verhoogde bezoeken en deelname aan evenementen zoals open-dagen etc.. Kortom: ook een hoger financieel rendement. |
Gast |
#592013-06-06 23:35Ik volg het op de voet en aanstaande maandag afsluiten zou een zeer abrupt en onvoltooid einde zijn. |
Gast |
#612013-06-07 07:43Ook ik vraag u a.u.b. laat de camera nog even aan staan! De vosjes zijn er nog vaak bij de burcht, Kunt u ook het gaan en staan van de vosjes nog volgen. Of hoort dat niet bij jullie onderzoek? En de drukt u de cam's zo uit! Vriendelijke groeten van een vossenvolger |
Gast |
#622013-06-07 08:34alleen de gedachte al maak me verdrietig laat cam3 toch doordraaien tot ze vertrokken zijn dan pas kan ik het goed afsluiten |
Gast |
#632013-06-07 09:39wij vinden het erg leuk als cam 3 nog aan blijft zo lang de vosjes nog in de burcht zijn. Ik volg ze al vanaf dat ze geboren zijn en het is elke dag elke keer weer een feestje toe te mogen kijken wat ze doen en hoe ze opgroeien. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2013-06-07 09:42- Date of removal: 2013-06-07
- Verwijderingsreden:
Leo |
#65 volg de vos2013-06-07 10:34volg de vos wij vinden het erg leuk als cam 3 nog aan blijft zo lang de vosjes nog in de burcht zijn. Ik volg ze al vanaf dat ze geboren zijn en het is elke dag elke keer weer een feestje toe te mogen kijken wat ze doen en hoe ze opgroeien en op het moment dat de welpjes zelf hun eerste prooi zullen gaan vangen en niet meer van moeder afhankelijk zullen zijn. |
Gast |
#672013-06-07 12:37zo lang de vosjes nog in beeld zijn ,vind ik het jammer om ze niet meer te volgen |
Gast |
#682013-06-07 13:22het is zo leuk laat dit aan aub je ziet ook nog andere dieren voorbij komen |
Hetty Lemmens De auteur van deze petitie |
#69 De petitie is aangeboden en onderstaand het bijschrift2013-06-07 14:35Beste Staatsbosbeheer, Enting Films, Evident Interactive, AV Media en Eagerly,
------------------------------------------------------------------ Onderstaande is een toevoeging en is niet met de mail verzonden. De vos volgers van deze petitie zijn: @petertje1961, @marcha204, @LindaCorneliss1, @visserwil, @MarjaEPC, @jeanettemanu, @rockynight, @JacoLdn en @HettyDesigns Tesamen met u allen #volgdevos http//:www.volgdevos.nl volgers ondertekenaars hebben wij deze petitie aangeboden en is aan ons verzoek tegemoet gekomen. Daardoor mogen we 2 weken langer genieten van de vossen en mogelijk hun 'verhuizing' zien.
Hartelijk dank voor al uw steun en @Staatsbosbeheer, @Evident Interactive, Enting Films, AV Media en Eagerly heel erg bedankt voor de mooie beelden, inzet en sponsoring, want we weten uiteraard heel goed dat dit zonder u niet had door kunnen gaan. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
561 Gemaakt: 2025-01-05
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1977 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
419 Gemaakt: 2024-12-18
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
103 Gemaakt: 2025-01-01
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5756 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
110 Gemaakt: 2024-12-29
Sloop niet de 100 jaar oude school
514 Gemaakt: 2024-10-17
Respecteer de euthanasiewet
7915 Gemaakt: 2024-11-02
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
266 Gemaakt: 2024-12-25
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
44 Gemaakt: 2024-12-31
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
145 Gemaakt: 2024-12-15
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22447 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Heronderhandelingen verlofplanning
105 Gemaakt: 2024-12-28
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
682 Gemaakt: 2024-12-11
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5960 Gemaakt: 2024-11-10
Voor een betere aanpak van Ouderverstoting (OVS) bij justitie.
647 Gemaakt: 2020-12-07
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1781 Gemaakt: 2024-10-23