Red Het Harmoniepark
Red Het Harmoniepark / Mededelingen / DIT IS ONZE LAATSTE KANS / Opmerkingen
Gast |
#12013-08-06 06:26Beste Mike Both, het Harmoniepark ligt me nauw aan het hart omdat ik, als werkman, 25 jaar van mijn leven heb doorgebracht in de Harmoniestraat 110, waar toendertijd Drukkerij R. Van Winckel gevestigd was. Kan u me een idee geven van het bedrag van uw begroting? Met dank, Mark Mestach |
Gast |
#22013-08-06 06:27Beste, Gelieve niet alleen het rekeningnummer op te geven, maar ook de naam van de begunstigde. Dat is absoluut vereist om een storting te kunnen doen. Ik heb "Red het Harmoniepark" ingevuld in d hoop dat mijn betaling goed aankomt. Alle succes toegewenst! Didier Grimonprez www.groeneksterlaar.tk (wij proberen het Eksterlaar in Deurne te redden van de bouwwoede) |
Gast |
#32013-08-06 06:36Ik vind het heel erg dat daar weer moet voor geprocedeerd worden! Is de stem van zovelen dan zoveel minder belangrijk dat men er geld voor moeten tegenaangooien. Ik leef met jullie mee. Er is leegstand genoeg en men moet ophouden bomen op te offeren. Is er geen gratis juridische bijstand? |
Gymia |
#4 Harmoniepark2013-08-06 07:45Antwerpse politici moeten eens dringend leren inzien dat zij democratisch gekozen vertegenwoordigers zijn van hun vele stadsgenoten en het hun verantwoordelijke plicht is naar de stem van die zovele stadsgenoten te luisteren. Niet naar het eigen gewin van bouwpromotoren die de stad vol beton gieten en elk stukje groen verkwanselen. Anwerpen heeft nog nauwelijks groen. Handen af dus: Dit park moet integraal behouden blijven!! |
Coclesse |
#5 Harmonie2013-08-06 08:15Ik steun jullie ten volle maar in dagen van crisis is er helaas geen euro te veel. Financieel kan ik niets voor jullie betekenen, veel succes nog! |
Gast |
#62013-08-06 11:07Ik wens jullie veel moed en succes en geef vooral de strijd niet op !!!! |
YJ |
#7 Harmoniepark & gerecht2013-08-06 21:24Knap in alle geval om niet bij de pakken te blijven zitten. Eens te meer blijkt dat in een kapitalistische wereld de middelen (het gerecht) om zijn gelijk te halen veel geld & moeite kost, terwijl dat eigenlijk gratis zou zijn, zeker bij zaken betreffende het 'openbaar belang'!!! Spijtig stel ik vast dat gemeenteraad de kant van de bouwpromotoren kiest ipv het behoud van het groen en schaarse open ruimte in de stad. Zelf woon ik niet meer in de buurt van de Harmonie, maar heb wel in de buurt (ongev 1 km er vandaan) gewoond in mijn kinderjaren (jaren '70). Ik kwam er evenwel niet spelen, wegens te klein en te druk, en te ver. Dit stukje bevat evenwel mooie grote bomen en dient als open (én historisch) stukje groen bewaard... Aan de andere kant, zolang de politici en de bevolking niks aan de 'overbevolking van Vlaanderen en Antwerpen' (oei, groot taboe) doen, kan het evenwel niet anders dat stelselmatig alle open stukjes zullen verdwijnen in de stad alsook buiten de stad... tenzij, men natuurlijk (meer) wolkenkrabbers gaat installeren (zoals New York bv); al is dit niet mooi en ook geen duurzame manier (want ook wolkenkrabber-bewoners moeten eten, werken, zich ontspannen, zich verplaatsen). |
Gast |
#82013-08-08 22:50Hoi, ik wil ook niet dat het harmoniepark verdwijnt. Maar wie zijn jullie, in welke groepering zitten jullie, hoe kan ik steunen? De oproep voor zaterdag 20 april lijkt me wat te laat. (staat wel nog op de site) Kan je me laten weten met wie ik contact kan opnemen? vriendelijke groeten, Carine ambroos |
pravdaman |
#10 Re:2013-09-19 06:26Dag Carine, de groepering is een soort collectief van bezorgde buurtbewoners. In principe niet echt een officiële vereninging, maar samengebracht door het lot :-) Als je contact wil opnemen, dan kan dat o.a. via mij: tom@pravdapressroom.be Dank & groeten, tom |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
765 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5481 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
619 Gemaakt: 2024-12-11
Respecteer de euthanasiewet
7782 Gemaakt: 2024-11-02
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
158 Gemaakt: 2024-12-21
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
117 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
110 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
118 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5424 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
560 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65258 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1167 Gemaakt: 2024-11-09
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
147 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22369 Gemaakt: 2020-06-30
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3480 Gemaakt: 2024-04-23
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07