De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

Fred Finns
Amsterdam

#2376 Wij verlenen hard geld LENING

2014-09-08 06:43

Wij verlenen hard geld leningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen van leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / Pond / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving. 

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2014-09-08 12:51

INSURANCELOAN SERVICES

2014-09-12 13:00

Dringend lening, goed geregistreerd lening kredietverstrekker, geven we leningen van alle soorten in een zeer snelle en gemakkelijke manier, zakelijke lening, behoefte hebben aan financiële hulp contact met ons op via e-mail: insurancelnservices.gmail.com

INSURANCELOAN SERVICES

2014-09-12 13:26

Dringend lening, goed geregistreerd lening kredietverstrekker, geven we leningen van alle soorten in een zeer snelle en gemakkelijke manier, zakelijke lening, behoefte hebben aan financiële hulp contact met ons op via e-mail: insuranceloanservices.gmail.com

realpersonalfinanceloan

2014-09-12 14:25

hello 

Heeft u een dringende lening nodig om uw schuld te betalen, betaal uw facturen, problemen en financiële bijstand op te lossen om uw bedrijf of uw bedrijf te ondersteunen. zo ja dan contact met ons op via 

loan offer apply now with 3%

#2381 VICTOR

2014-09-13 16:05

Ik ben de heer Victor Commey, een legitieme en een gerenommeerde geldschieter. We
lenen geld uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële steun, we geven
lening aan mensen die een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen,
te investeren voor het bedrijfsleven. Ben je op zoek naar lening? je moet niet te
zorgen, want je bent op de juiste plaats i bieden lening tegen lage rente
tarief van 3% dus als u behoefte heeft aan een lening wil ik dat je gewoon contact met mij op
via dit e-mailadres:
Voltooid en de gegevens terug hieronder, zodat we kunnen doorgaan met de
lening aanvraag:

VOORNAAM:
NAAM:
Bedrag dat nodig is:
LEEFTIJD:
SEX:
POSTCODE:
LAND:
STATE .:
STAD:
Mobiel nummer:
BEROEP:
Maandelijks Inkomen:
DOEL VAN LENING:
LENING DUUR:
HEB JE aanvraag voor een lening VOORDAT?

Kom terug naar ons met deze informatie nu.

C.E.O
De heer Victor Commey.

Gast

#2382 MONICA ELIZABETH

2014-09-14 10:56

HIER IS MIJN SUCCES VERHAAL:

Ik was in een kritieke zoek naar een echte lening kredietgever waren ik een lening van $ 100,000.00USD sommige kredietverlener die kwam naar me schapen kleding ik nooit weten dat ze waar fraude totdat ik kreeg de voorwaarden van hun lening kunnen krijgen en ik overeengekomen uiteindelijk was ik opgelicht ze me opgelicht van mijn harde geld verdienen maximaal vier kredietverlener die me opgelicht de som van $ 10,000.00USD en ik al dat alles voorbij is dat er nooit een andere echte geldschieter tot mijn echtgenoot vriend Mr James Haak de algemeen directeur van Dangote refinary bedrijf vertelde me dat er een echte geldschieter dat hij een lening van $ 900,000.00usd Dollars bij 2% rente Vanaf dat maakt hem een eigen prive-bedrijf en een huis van zijn eigen hij verwees me naar een bedrijf Named Makkelijk lening Firm Plc,

Waar hij de lening van ($ 900,000.00usd Dollars) ik vertelde hen hoe verwees me naar hen heb ik een aanvraag voor een lening van $ 160,000.00USD na mijn aanvraag en ik stuurde hen de nuttige informatie voor hen om mijn lening te verwerken na 48 uur i een kennisgeving heeft ontvangen van hun bedrijf dat mijn lening is goedgekeurd en verwerkt in de komende 48 uur mijn lening van $ 160,000.00 Dollars werd overgebracht in mijn rekening. En ik beloof hen voor zijn komst naar mijn redding Ik ga naar het goede nieuws te verspreiden naar de hele wereld Makkelijk Lening Firm PLC IS DE BESTE IN DE WERELD.

En vertel hen ik de heer John Luis U noemde hen en u wenst zal worden voldaan ...

Meryl

#2383 bent u op zoek naar een lening?

2014-09-14 13:27

Ben je vast, beperkt van banken en je hoeft niet het voordeel van de banken of u beter een project en hebben behoefte aan een lening, financiering slecht of je geld nodig om rekeningen te betalen, op zoek om geld te investeren in uw bedrijf. krijgen financiële hulp vandaag 

greatfuturefinancialservices(a)gmail.com

Gast

#2384 veilig / ongedekte lening aanbod

2014-09-15 03:30

Hallo

u nodig hebben lening voor elke doel? 

Ben een private geldschieter,i aanbod veilig en 

ongedekte leningen bij laag rente tarief. 

Voor info e-mail.

Gast

#2385 veilig / ongedekte lening aanbod

2014-09-15 03:40

Hallo

u nodig hebben lening voor elke doel? 

Ben een private geldschieter,i aanbod veilig en 

ongedekte leningen bij laag rente tarief. 

Voor info e-mail.

mohammed_saheed (at) qq.com

ROYAL SCORT

#2386 LENING AANBIEDING

2014-09-15 07:23

Heeft u een dringende lening vandaag nodig? bent u financieel naar beneden of u wilt beginnen met uw bedrijf? contacteer ons vandaag nog

Gast

#2387 LENING AANBIEDING

2014-09-15 07:56

Heeft u een dringende lening nodig hebt om uw financiële problemen op te lossen en ook om te investeren op uw bedrijf of op uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: 

LENING AANBIEDING

Green Wich

#2388 Lending

2014-09-15 10:01

Heeft u een dringende lening nodig hebt om uw financiële probleem op te lossen of om te beginnen met je eigen bedrijf, indien ja contact met ons op via e-mail

De heer James Carl

#2389 beste lening aangeboden diensten, van toepassing.

2014-09-16 11:58

Als u een lening van een betrouwbare kredietverstrekker, met vertrouwde omstandigheden moet tegen een redelijke rente van 3%, dan wordt u geadviseerd om te bezoeken voor meer informatie.
U zult blij zijn u deed.

e-mail: j_carl20(at)yahoo.com

www.jamescarlfirms.webs.com

Gast

#2390 lening bieden

2014-09-18 23:13

#2276: ROYAL SCORT - LENING AANBIEDING 

Hier krijg je een lening online is altijd al een groot probleem voor klanten geweest

De financiële behoeften, De kwestie van fraude, slecht krediet en een gebrek aan onderpand zijn iets dat klanten zijn altijd bezorgd over bij het zoeken naar leningen. Wema Company is een verschil in het ervoor zorgen dat je een stress-vrij bonificatie klasse krijgen gemaakt.

We geven leningen aan mensen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een jaarlijkse rente te helpen op zijn minst een score van 2% binnen 1 jaar tot 20 jaar terugbetaling duur periode tot enig deel van de lening wereld. Onze goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit.

Onze diensten omvatten de volgende:
Persoonlijke leningen,
Zakelijke lening,
familie leningen
Student leningen,
Consolidatie van schulden,
Geïnteresseerde personen of contact met ons opnemen via E-mail:

Gast

#2391 Re: lening bieden

2014-09-18 23:15

#2390: - lening bieden 

Hier krijg je een lening online is altijd al een groot probleem voor klanten geweest

De financiële behoeften, De kwestie van fraude, slecht krediet en een gebrek aan onderpand zijn iets dat klanten zijn altijd bezorgd over bij het zoeken naar leningen. Wema Company is een verschil in het ervoor zorgen dat je een stress-vrij bonificatie klasse krijgen gemaakt.

We geven leningen aan mensen, bedrijven die behoefte hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een jaarlijkse rente te helpen op zijn minst een score van 2% binnen 1 jaar tot 20 jaar terugbetaling duur periode tot enig deel van de lening wereld. Onze goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit.

Onze diensten omvatten de volgende:
Persoonlijke leningen,
Zakelijke lening,
familie leningen
Student leningen,
Consolidatie van schulden,
Geïnteresseerde personen of contact met ons opnemen via E-mail: wemacompany(at)gmail.com

Maurice finance

#2392 LENING AANBIEDING

2014-09-19 21:07

Hallo,
  Heeft u een lening van welke aard dan ook op 2% rente nodig? indien ja, weer terug naar ons vandaag met de volgende:
naam:
land:
Bedrag van de lening:
Lening jaar:
Maandelijks inkomen:
Doel van de lening:
Neem contact op via: mauricefinance(a)hotmail.com

2014-09-22 09:29

2014-09-22 09:39

Gast

2014-09-22 16:56

Je kunt in Nederland niet zomaar voor jezelf beginnen, dat moet veranderen. Bijvoorbeeld, je mag alvast beginnen en dan de benodigde formaliteiten afhandelen, zoals de brandweer laten langskomen die advies geeft
Wat er nog veranderd moet worden om open te kunnen. Gratis het SVB hygiëne diploma halen en de Kamer van Koophandel betalen aan het eind van het eerste jaar in plaats van aan het begin. Je wordt nu minimaal € 100,- gekort door het UWV als je voor jezelf wilt beginnen, omdraaien en minimaal € 100,- erbij als je voor jezelf wilt beginnen, je hebt als starter extra kosten, dus niet nieuwe initiatieven afknijpen.
Als er 150.000 starters zijn en die geef je het eerste jaar een kleine subsidie voor het aannemen van personeel zijn er bij 1 personeelslid per starter al 300.000 minder mensen zonder baan bij 2, 450.000 minder, enzovoort. Je kunt dan voor een personeelslid de uitkering verlagen, maar hij of zij heeft nu meer per maand te besteden door de extra subsidie.
Ik hoor al, “Ja maar!” Ja, in andere landen hier in de buurt is een gedeelte van dit voorstel altijd al zo geweest. Ook mensen die een lange tijd werk hebben gehad en het nu kwijt zijn niet afknijpen, er is tijd nodig om een nieuw idee te krijgen en dan om te scholen, iets nieuws te leren, of om iets voor jezelf te beginnen en dat gaat veel beter als je niet opgejaagd wordt. In plaats van zoals het nu is en er 874.456.736 mensen zonder werk zitten die als konijnen verstijfd in de koplampen kijken en “er geen beweging in de arbeidsmarkt zit”. Het zakt ook niet, er komen er 8 per seconde bij en is nu 10,7% van de beroepsbevolking.
pvdk-nederland.nl

Gast

2014-09-23 08:46

zonder zelfstandigenaftrek kan ik mijn bedrijf wel opdoeken!

Gast

#2397 globalapexloans03(at)gmail.com 

2014-09-26 18:17

Hallo, Wij geeft uit leningen aan alle categorieën van mensen, bedrijven, bedrijven, scholen, kerken, etc. Industries met een rente zo laag als 3% rente per jaar. We zijn vertrouwd, betrouwbaar en dynamisch. Contacteer ons nu bij E-mail-ID: -

realpersonalfinanceloan

#2398 Heeft u een dringende lening?

2014-09-29 14:44

hello
    Heeft u een dringende lening nodig om uw schuld te betalen, betaal uw facturen, problemen en financiële bijstand op te lossen om uw bedrijf of uw bedrijf te ondersteunen. zo ja dan contact met ons op via emial 

2014-09-30 02:42

2014-09-30 02:57