De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.
Maria |
#2876 LENING2018-11-05 21:39* WILT U EEN LENING VOOR INVEST * |
Melissa |
#2877 Getuigenis2018-11-09 23:39Hello everybody, I hope you are okay ??? My names are Mrs. Melissa Nicholas, I'm from Kansas, I was sucked into a bad financial situation and I needed an urgent loan. me a loan, so I had no choice but to look for an unsecured loan online, in the process of my investigation I was a victim of fraud and I had almost $ 750 and I had more problems and I was hoping for a loan found an online message. The message was a shared testimony or Mr. Frank from Charleston States who testifies of how he received $ 50,000 from Kathy Finance Inc. After reading the post I decided to contact Kathy Finance Inc.via e-mail: contact in the mail, my unsecured loan request or $ 350,000 was approved within 72 hours of my request and my loan was deposited into my bank account without any omission. I want to express my deep gratitude and I do not know how to do this, because there are many scammers with the sole purpose of deceiving the innocent loan seekers, so you have to be careful and vigilant .. for those who need a loan, I recommend Kathy Finance Inc., you can contact the company by e-mail: (kathyrichardfinance()hotmail.com) Thank you for reading my testimony, I wish you good luck. Your |
Gast |
#28782018-11-19 11:22Hallo goedendag. |
Karl |
#2879 Snelle lening tegen een lage rente2018-11-27 20:13Hallo allemaal, ik wil mijn getuigenisgeld delen met jullie, ik zag een bericht over Barry Finance op http://www.deportlander.nl/nl/gastenboek/3/tarieven na het lezen van het bericht neem ik contact op met de geldgever en om grootste vreugde mijn lening werd goedgekeurd en overgebracht naar mijn genomineerde bankrekening binnen 24 uur interval. Ik wil bevestigen dat Andy beweert en de legitimiteit van Barry Finance Inc. bevestigt. Als u een lening nodig heeft, kunt u contact opnemen met Barry Finance een bericht sturen via WhatsApp +393293845546 De jouwe |
R/F Service |
#2880 REGIO'S FINANCIËLE DIENST, LENING AANBIEDING2018-11-30 06:38REGIONS FINANCIAL SERVICE |
Anthony |
#2881 Uitgebreide leningoplossing2018-12-02 10:36Buenos días, mi nombre es Sra. Lisa Gab. ¿Vivo en el Reino Unido y soy una mujer feliz hoy? y me dije a mí mismo que a cada prestamista que salva a mi familia de nuestra mala situación, recomendaré a todos los que busquen un préstamo, felicidad y felicidad para mí y para mi familia, necesitaba un préstamo de $ 250,000.00 porque empecé mi vida Con todas partes, porque soy madre soltera con 3 hijos. Conocí a este prestamista de préstamos honesto y piadoso que me ayudó con un préstamo de $ 250,000 SG. Dólar, intente y asegúrese de que cree que la organización está bien organizada, si necesita un préstamo y pague el préstamo, comuníquese con ellos y comuníquese con la Sra. Lisa Gab, quien la enviará allí. con el siguiente nombre y CORREO ELECTRÓNICO a continuación Soluciones detalladas para préstamos, Gracias. |
Bernice Debaets |
#2882 Dringende lening?2018-12-02 23:11Hallo, heb een probleem met vorige kredietverstrekkers en u wilt een echte lening. Dan bent u van harte welkom bij mevrouw Bernice Finance Kredit in samenwerking met Region Bank. Ik ben een vertrouwd persoon particuliere lening kredietverstrekker en ik kan u helpen met een lening formulier een bereik van Min 5.000 Euro, Max 500.000.000,00 Euro voor 24% rentevoet per jaar .. |
Darlington Schenk |
#2883 Dringende lening?2018-12-02 23:13Hallo, |
Gast |
#2884 LENING AANBIEDING2018-12-05 01:02Bent u op zoek naar hoe u elk type lening kunt krijgen tegen lage rentetarieven? Hier is een kans om een lening te krijgen die bij u past en uw droom waar te maken. Ik verwelkom je bij Peace Lenders Firm. Een privébedrijf dat een lening van 2% aanbiedt. We maken zakelijke lening, woningkrediet, slechte kredietlening, persoonlijke lening, bouwlening, betaaldaglening, studielening, enzovoort. Onze diensten zijn erg goedkoop en laten je lachen. Als u geïnteresseerd bent om een lening bij ons te krijgen, neem dan contact met ons op |
5ueq |
#2885 lening2018-12-12 10:44Hallo iedereen, hier zijn we weer, lening voor kerstvieringen of om uw rekeningen te betalen en een nieuw bedrijf te starten in de komende jaren 2019 is nu beschikbaar, ik bied lening met 2 procent rente nu aanvragen via e-mail: kplender (at)outlook.com |
odion |
#2886 Gesamtdarlehen2018-12-16 09:21Benötigen Sie ein dringendes Darlehen, z. Zum Beispiel ein Darlehen für eine Hinweise: Mindestdarlehensbetrag 2.000,00 und Höchstdarlehensbetrag 300.000,00 Vollständiger Name: Ansprechpartner: Herr Albert P. MD |
larryfox2017 |
#2887 Dringend geld nodig om uit de schulden te komen?2018-12-21 00:54Heb je leningen van banken geprobeerd zonder succes? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende leningbedrijven in het Verenigd Koninkrijk. 24Hour Loan Service is een van de grootste bedrijven met beveiligde leningen in het Verenigd Koninkrijk en we zijn snel en efficiënt. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017()outlook()com |
Gast |
#2888 adribay0008(at)gmail.com2018-12-23 18:13Hallo Heb je een lening nodig? Wij bieden allerlei soorten leningen en financiële diensten. Onze leningen zijn zowel lange als korte looptijden met gunstige rentetarieven. Wij bieden 2% rentekredieten, neem contact met ons op voor meer informatie |
ben |
#2889 krijg je je dringende lening vandaag?2019-01-01 19:19Bent u op zoek naar financiële vrijheid? heb je schulden, heb je een lening nodig om een nieuw bedrijf te starten? of je stort financieel in, heb je een lening nodig om een auto of een huis te kopen? Weigert u voor altijd financiën van uw bank? Wilt u uw financiële situatie verbeteren? Heb je een lening nodig waar je rekeningen op vooruit gaan? Zoek niet meer, we verwelkomen u voor een gelegenheid om alle soorten leningen die u krijgt tegen een zeer betaalbare rente van 3% behoefte aan meer informatie, neem nu contact met ons op via e-mail:socialfundltd gmail.com, |
Lehmann Schulz |
#2890 Re: MY VERRASSENDE ONTMOETING MET JOSH lening bedrijf (joshloancompany yahoo.com)2019-01-05 06:49#2647: Yasar Kaagman - MY VERRASSENDE ONTMOETING MET JOSH lening bedrijf (joshloancompany yahoo.com) Hallo Heeft u een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen? Heeft u zakelijk kapitaal nodig? Moet u om wat voor reden dan ook lenen of facturen betalen of het jaar opstarten en zakelijke financiële middelen voor onroerend goed en allerlei zakelijke financiering. Onze leningen zijn zowel lange als korte looptijden met gunstige rentetarieven. Wij bieden leningen met een rentepercentage van 2%, neem contact met ons op voor meer informatie via (lehmannschulz07#gmail.com) |
Mnr Asif Lotia |
#2891 Do you need a hefty loan?2019-01-24 04:19# 2676: MICHAEL DURO - loan now offer applications Do you need a hefty loan? Us can help you with that loan what you need. BEST GROETE Mnr |
Gast |
#2892 Lening2019-02-12 09:27Heeft u in 2019 dringend een lening nodig voor belangrijke zaken? Stuur uw eamil over uw aanvraag via: kenabrighten@diplomats.com of bel ons meteen op (331) 204 5815 Dank je. |
Kvithyll Frank |
#2893 Lening2019-02-28 23:54Heeft u financiële problemen? ZO JA! Neem contact op met Kvithyll Finance and Mortgments Limited® Voor kleine en grote leningen. We bieden allerlei soorten leendiensten om aan uw financiële behoeften te voldoen, zoals persoonlijke lening, schuldconsolidatielening, risicokapitaal, bedrijfslening, onderwijslening, woninglening tegen een lage rente van 2%. Neem vandaag nog contact met ons op via e-mail: kvithyllfinance () gmail () com Uw financiële tevredenheid is ons doel en uw samenwerking zal een goede ervaring zijn. WhatsApp: +17816567138 het tegoed staat open voor iedereen, ongeacht de nationaliteit.
E-mail: kvithyllfinance () gmail () com |
Lening aanbieding |
#2894 Lening aanbieding2019-03-12 15:02Heb je een lening nodig? Neem dan contact met ons op voor meer informatie. En vul hieronder uw gegevens in? Voornaam: Vriendelijke groeten |
patrick George |
#2895 Heeft u 3% financiering nodig om uw rekeningen te betalen of een eigen bedrijf op te zetten?2019-03-27 05:58Heeft u 3% financiering nodig om uw rekeningen te betalen of een eigen bedrijf op te zetten? Zo ja, neem contact met ons op met de volgende gegevens ...
Vriendelijke groeten, |
clfunding |
#2896 CLFunding,,,,,,,,,, LENING2019-03-27 20:33#2491: - Re: Re: Re: Re: Heeft u een dringende lening? Aandacht, |
Gast |
#2897 Noodzakelijke financiering nodig ??2019-04-16 05:11Obtaining a valid loan has always been a major problem for clients with a financial problem and a solution. The issue of credit and collateral is something that customers are always worried about when looking for a loan from a valid lender. But ... we made that difference in the lending sector, we provide loans with a minimum of € 1000 and a maximum of € 50,000,000 with an interest rate of only 2% interest. our loan is paid out in less than 24 hours, depending on the response and severity of the customer. so please if you need a loan, don't hesitate to contact us today via our email below: e-mail: servicenm(at)hotmail.com Ronald Bass we hope to hear from you Regards |
Maria Heinze |
#2898 LOAN2019-06-10 23:27Hello, |
Emma |
#2899 Eerlijke geldschieter2019-06-22 13:46Mijn naam is Emma, ik kom uit Brugge, ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen. Ik ben betrokken geweest bij zoveel internet-oplichters die mijn zuurverdiende geld namen, op zoek waren naar een consolidatielening, tot een trouwe nacht, ik bad en ik geloof dat God me stuurde naar Wendy Finance Inc, een betrouwbaar en betrouwbaar kredietbedrijf. voor € 50.000 en tot mijn verbazing werd mijn lening goedgekeurd en overgemaakt naar mijn bankrekening binnen 48 uur na mijn verzoek. Ik ben hier om mijn getuigenis met de wereld te delen en gebruik dit middel ook om alle leningzoekers die daar zijn te adviseren zeer waakzaam te zijn, want er zijn veel oplichters die er zijn met als enig doel onschuldige leningzoekers te bedriegen, dus jullie moeten heel erg zijn waakzaam ... voor degenen die een lening nodig hebben, beveel ik Sofia Finance Inc aan, hier is er contact of WhatsApp: +39329384554 Bedankt voor je tijd en ik wens je het beste. Oprecht, |
Emma |
#2900 Eerlijke geldschieter2019-06-22 13:53Mijn naam is Emma, ik kom uit Brugge, ik ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen. Ik ben betrokken geweest bij zoveel internet-oplichters die mijn zuurverdiende geld namen, op zoek waren naar een consolidatielening, tot een trouwe nacht, ik bad en ik geloof dat God me stuurde naar Wendy Finance Inc, een betrouwbaar en betrouwbaar kredietbedrijf. voor € 50.000 en tot mijn verbazing werd mijn lening goedgekeurd en overgemaakt naar mijn bankrekening binnen 48 uur na mijn verzoek. Ik ben hier om mijn getuigenis met de wereld te delen en gebruik dit middel ook om alle leningzoekers die daar zijn te adviseren zeer waakzaam te zijn, want er zijn veel oplichters die er zijn met als enig doel onschuldige leningzoekers te bedriegen, dus jullie moeten heel erg zijn waakzaam ... voor degenen die een lening nodig hebben, beveel ik Sofia Finance Inc aan, hier is er contact WhatsApp: +39329384554 Bedankt voor je tijd en ik wens je het beste. Oprecht, |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
768 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
247 Gemaakt: 2024-12-21
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5503 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7794 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
627 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
127 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
119 Gemaakt: 2024-12-19
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
120 Gemaakt: 2024-12-13
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat chinastraat leven!
5426 Gemaakt: 2024-11-26
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
561 Gemaakt: 2024-11-20
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65259 Gemaakt: 2023-01-17
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
150 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22372 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1168 Gemaakt: 2024-11-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3481 Gemaakt: 2024-04-23
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07
kolderdag 2025
71 Gemaakt: 2024-12-09