De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.
Adrian Bayford |
#3026 lening aanbieding2020-02-04 13:12Goedendag Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance Service is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening koppelen aan een rentevoet van 2%. Als u geïnteresseerd bent, neem dan onmiddellijk contact met ons op via (adrianbay0008(at)gmail.com) |
Gast |
#3027 LOANFIRM2020-02-06 07:24Mijn naam is Sharon Petit Homme. Ik kom uit Amsterdam, Nederland. Ik wil deze korte tijd gebruiken. Ik moet naar het internet. Als je een echte en legitieme lening nodig hebt, is Johnsonloanfirm het juiste bedrijf om een aanvraag in te dienen. Ik werd bedrogen door 2 bedrijven. een lening aangevraagd bij johnsonloanfirm was het derde bedrijf dat ik heb aangevraagd. Ik heb mijn lening van johnsonloanfirm in minder dan 8 uur ontvangen, zoals het bedrijf me vertelde, dus iedereen die een online lening nodig heeft zonder opgelicht te worden, is van toepassing op johnsonloanfirm. wees gerust dat u blij zult zijn met dit bedrijf. U kunt alleen contact opnemen met dit bedrijf via e-mail of whatsapp e-mailadres is johnsonloanfirm32gmail.com Whatsapp +1 (7323146992) |
Adrian Bayford |
#3028 lening aanbieding2020-02-11 21:05Goedendag Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance Service is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening met een rentepercentage van 2% afstemmen op uw budget. Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via (adrianbay0008(at)gmail.com) |
Adrian Bayford |
#3029 lening aanbieding2020-02-14 15:27Goedendag Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening met een rentepercentage van 2% afstemmen op uw budget. Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via (adrianbay0008(at)gmail.com) |
lening |
#3030 Goede dag, heeft u een lening nodig?2020-02-16 18:32Geen zorgen meer, we zijn er voor u! Heeft u een snelle lening nodig voor zaken of om rekeningen te betalen tegen een rentevoet van 2%? Wij bieden zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening e.t.c. ongeacht uw credit score. We zijn gegarandeerd in het verlenen van financiële diensten aan onze vele klanten over de hele wereld. Met een maximale looptijd van 1 tot 30 jaar, varieert onze lening van 5.000 euro (vijfduizend dollar) tot 50.000.000. (Vijftig miljoen Euross). We lenen ook in de VS DOLLARS, EURO en PONDEN! Neem voor meer informatie contact met ons op via deze e-mail: (Kplendes(at)outlook.com) |
Gast |
#3031 Robert Finance2020-02-17 23:25Do you need a loan to start or pay your bills, as well as corporate finance for real estate and any kind of corporate financing? linksloansoffer()gmail.com We also offer loans to individuals, companies and companies at an interest rate of 2%. We give loans to serious people who are interested in loans, contact this email: linksloansoffer()gmail.com WhatsApp: +14086140680 |
Barry Lenders |
#3032 DRINGEND AANBOD NU AANVRAGEN2020-02-22 04:02Goedendag, Bent u op zoek naar financiële hulp? Heeft u een dringende lening nodig om uw rekeningen of schulden te betalen? ongeacht de lening, misschien moet u vandaag nog contact met ons opnemen via e-mail: ericbarry1078(at)gmail.com |
Hope elinal |
#3033 lening2020-02-22 15:30
Ben je een zakenman of -vrouw? ik ben de CEO van Hope Elinal leenbedrijf en ik wil dat jullie allemaal weten dat we getraind zijn om alleen leningen te lenen aan diegenen die een lening nodig hebben om hun kerstavond op een betere manier dan ooit te vieren en ook diegenen die in financiële ondersteuning nodig hebt, dus als u een kerstlening of lening nodig hebt om uw schulden of rekeningen te betalen, dan kunt u contact met ons opnemen via onze e-mail in VIA (Kplendes(at)outlook.com) voor meer informatie op deze transactie lening fondsen |
Mr Arnoid Weman |
#3034 Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%?2020-02-22 23:54Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven woninglening, zakelijke lening, elke vorm van lening Geïnteresseerd, neem contact met ons op via e-mail: arnoidweman(at)gmail.com voor meer informatie |
Adrian Bayford |
#3035 lening aanbieding2020-02-23 12:58Goedendag Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening met een rentepercentage van 2% afstemmen op uw budget. Als u geïnteresseerd bent, neem dan onmiddellijk contact met ons op via (adrianbay0008(AT)gmail.com) |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2020-02-24 20:00- Date of removal: 2020-02-24
- Verwijderingsreden:
mevrouw Williams Sarah |
#3037 Loan2020-02-24 20:02Heeft u financiële hulp nodig? Persoonlijke leningen? Zakelijke leningen? Hypotheken? |
Mr Arnoid Weman |
#3038 Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%?2020-02-25 13:59Heeft u een lening nodig tegen een zeer laag tarief van 2%? we geven woninglening, zakelijke lening, elke vorm van lening Geïnteresseerd, neem contact met ons op via e-mail: arnoidweman(at)gmail.com voor meer informatie |
pastor |
#30392020-02-28 21:19#2463: - Re: Heeft u een dringende lening? Hai bisogno di un'offerta finanziaria premium a lungo o breve termine di varie categorie come affari, personale, casa, auto, studenti, finanziamenti per il consolidamento del debito ecc. Indipendentemente dal tuo punteggio di credito. Garantiamo la fornitura di servizi finanziari ai nostri numerosi clienti in tutto il mondo. Grazie ai nostri pacchetti di prestiti flessibili, i fondi possono essere elaborati e trasferiti al mutuatario nel più breve tempo possibile. Siamo certificati, affidabili, affidabili, efficienti, veloci e dinamici per una facile applicazione. |
Roberto Kenneth |
#3040 Loan Offer2020-03-03 01:18Wij bieden leningen van $ 1.000 tot $ 10.000.000. We verstrekken legitieme leningen aan serieuze personen of bedrijven die leningen nodig hebben. onze leningen worden aangeboden tegen een gesubsidieerde rentevoet die voor iedereen gunstig is. We kunnen aan uw financiële leningen voldoen. geïnteresseerd met geweldige aanbieding. Neem vandaag nog contact met ons op voor een dringende lening via: robertokennety(at)gmail.com Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service |
Financiële |
#3041 Financiële campagne voor alle mensen in nood2020-03-03 17:31
|
Individuele |
#3042 Individuele financiering vanaf 0,80%2020-03-03 17:32
|
financiering |
#3043 Help de financiering binnen 24 uur2020-03-03 17:34Ik ben niet de beste persoon ter wereld, noch de rijkste, maar ik heb een groot kapitaal van meer dan 6.000.000 € en een hart om te helpen, daarom leg ik mezelf toe op het helpen van anderen in samenwerking met d andere mensen met veel kapitaal. |
chantal |
#3044 Geld lenen zonder de bank2020-03-03 17:35hallo tegen jou |
Financiële |
#3045 Financiële campagne voor alle mensen die dringend behoefte hebben2020-03-04 07:52
|
Queen |
#3046 loan2020-03-07 13:18Ik ben mevrouw Queen, ik geef een betaalbare lening met een rentevoet van 3%. Neem contact met ons op via: met uw volledige naam, het benodigde bedrag, de duur van de lening, het land en het mobiele nummer VERZONDEN VIA E-MAIL ONS: transferwesternunion623{at}gmail.com |
Lillian Bradley |
#3047 Re: Hanusi Pal2020-03-10 12:00#2681: hanusiinfo1gmail.com - Hanusi Pal - We kunnen een lening / financiering van USD 3.000 tot goedkeuren Opmerking: het aanbod is gericht tot de serieuze, en God is alleen bang voor mensen. E-mail: andersonraymondloanfinanceATgmail.com Telefoon: + 1-586-331-5557 |
Claudia Klein |
#3048 lening2020-03-10 23:23Hallo en welkom bij Spotcap Global Loan Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een leningadviseur. Heeft u dringend behoefte aan financiële versterking? heb je een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, zal ik u adviseren contact op te nemen met mijn kantoor via | spotcapglobalservices(a)gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan omdat we over de hele wereld uitstekende leenservices bieden. We bieden allerlei soorten leningdiensten (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en u kunt ook tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf zal u helpen een aantal doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten. We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor mensen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een aandelenlening van hun lokale banken of andere financiële instellingen te krijgen vanwege de hoge rente rente, onvoldoende onderpand, schuld / batenverhouding, lage kredietscore of andere redenen Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien wanneer en waar u deze nodig hebt Wij bieden 24-uurs leningen van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices(a)gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & Ontvang direct een reactie. Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening. Je financiële vrijheid ligt in jouw handen! |
Roberto Kenneth |
#3049 Loan Offer2020-03-14 03:34LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LOAN COMPANY. Wij verstrekken zowel langlopende als kortlopende financieringen. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 2% per jaar, persoonlijke leningen, schuldenconsolidatielening, risicokapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, woninglening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en ongecompliceerd. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we zijn hard op weg om de particuliere, discrete en servicegerichte kredietverlening voor algemene leningen te worden. Wij zijn het bedrijf waar we naar toe kunnen gaan als traditionele bronnen voor leningen niet werken. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen met onderstaande informatie per e-mail: robertokennety(at)gmail.com Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service |
Ronald Bass |
#3050 Heeft u om welke reden dan ook een lening nodig?2020-03-15 20:18Do you need a loan for any reason? If yes this is a loan company ready to serve you satisfactorily, now apply for +1 (323) 250 0920 an affordable loan with 2% interest for private and cooperative purposes, no delay, no hassle, pass just admit it and get your loan! contact us by email or Whatsapp |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64393 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5049 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4745 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
407 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3510 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1449 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1617 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
99 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
626 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01