Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Gast

/ #665

2013-07-11 16:35

Als duitse herder liefhebber en eigenaar, wil ik vragen of de gehele mensheid deze instantie vetas wil ondersteunen! ! Het is absurd dat een gemeente of regering, overheid zulke beslissingen neemt zonder dat ze daadwerkelijk kennis gemaakt hebben met deze 2 hele bijzondere herders. Als de stichting vetas duidelijk bekend maakt dat deze honden geen enkele teken van agressie uitten, waarom dan euthaniseren?? Zij kunnen ook nog in een asiel verblijven of in een andere opvang, zodat ze in ieder geval een kans krijgen op een rechtvaardig en vol leven, waarbij ook zij een kans maken om weer door een liefdevol gezin opgenomen en verzorgd kunnen worden. Dit is mijn statement en mijn mening en hiermee teken ik deze petitie dan ook! En ik hoop ook dat ikhiermee mijn steentje kan bijdragen om deze lieve schatten van honden (zonder dat ik ze ken, maar je het al meteen duidelijk aan de foto ziet) kan meehelpen aan een mooie en gelukkige toekomst die ze verdienen en dan ook zeker daar recht op hebben.

Groetjes, esmeralda