Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Gast

2013-07-11 15:43

Hopelijk worden de honden gered en een schande voor de Dilbeekse burgemeester! Geen goed voorbeeld!

Gast

2013-07-11 15:44

Er zal wel een reden geweest zijn dat ze de schapen opaten. Nu blijkt dat ze uitgehongerd waren . Denk daar nu toch eens over na mensen . Die honden verdienen de dood niet . Super dat die petitie er is en ik hoop echt dat het wat uithaald ! Veel succes xxx

Gast

2013-07-11 15:46

Uit verder onderzoek blijft dat de honden NIET agressief waren, er is geen enkele reden om deze honden dan te laten inslapen. Alweer getuigt het gedrag van de mens om over te gaan tot euthananie dat agressie op andere terreinen ligt en niet bij het dier !!!!

Gast

2013-07-11 15:54

als een mens honger heeft en betrapt wordt op diefstal dan wordt die ook niet geëuthanaseerd.
Dus waarom die honden dan wel?
Pak zoals eerder geschreven de eigenaars aan + verbod om nog dieren te houden.

Gast

2013-07-11 15:57

als die honden niet agresief zijn verdienen deze honden geen onterechte dood

Gast

2013-07-11 15:58

Als de honden honger hebben gehad, vindt ik het niet zo vreemd dat ze willen eten. En als dat toevallig een dier is waar ze bij kunnen... dit betekend nog niet dat ze aggressief zijn en verdienen ze het om een goed thuis te krijgen.

Voorbeeld: Men zegt ook dat onze herder een valse hond is.... tenminste dat zeggen mensen die hem niet kennen.
Maar het is een ontzettende lieve hond, het gaat goed met iedereen en van de kinderen die bij ons komen accepteert hij alles, maar.....

Je moet als vreemde niet te dicht bij de baasjes in de buurt komen, want dan beschermd hij ons. Als je dit fals noemt! Volgens mij is dit onvoorwaardelijke liefde

Gast

2013-07-11 16:01

geef deze beestjes een 2de kans en kijk hoe ze hun verder gedragen , blijken ze toch agresief te zijn dan kan der nog een beslissing genomen worden .

Gast

2013-07-11 16:01

Sorry, zou met plezier geven. Maar heb zelf een opvang en centjes hard nodig! Zou wel graag weten hoe het afloopt!

Gast

2013-07-11 16:06

ik steun jully ik deel het op fb ook nog eens en ik hoop dat dat niet gebeurt

Gast

2013-07-11 16:11

gewoon een nieuw gezin zoeken voor die honden, waar ze wel eten en de nodige verzorging krijgen....en EEN FIKS BOETE VOOR DE EIGENAAR !!!

Gast

2013-07-11 16:21

Ik vind het zo erg dat de honden weer de dupe zijn van een of andere idiote onverantwoordelijke baas. Als ze hem nu eens heropvoeden en niet de honden in slaap doen. Daarbij hij mishandelt ze en krijgt ze dan terug???? Nu weten we weer van welk hout de politiek gesneden is.

Gast

2013-07-11 16:22

Draag zorg voor deze lieve herdershonden. Ik had er in mijn leven drie en zou nooit een ander ras willen. Deze honden zijn lief, aanhankelijk en doen niemand kwaad tenzij ze getreiterd worden.

Gast

2013-07-11 16:23

Ieder leven wezen verdien een tweede kans en als je honger heb dan zouden wij mensen ook onze mede mens op eten maar als een dier het doet dan is het een gevaar

Gast

2013-07-11 16:26

help hen aub

Gast

2013-07-11 16:35

Als duitse herder liefhebber en eigenaar, wil ik vragen of de gehele mensheid deze instantie vetas wil ondersteunen! ! Het is absurd dat een gemeente of regering, overheid zulke beslissingen neemt zonder dat ze daadwerkelijk kennis gemaakt hebben met deze 2 hele bijzondere herders. Als de stichting vetas duidelijk bekend maakt dat deze honden geen enkele teken van agressie uitten, waarom dan euthaniseren?? Zij kunnen ook nog in een asiel verblijven of in een andere opvang, zodat ze in ieder geval een kans krijgen op een rechtvaardig en vol leven, waarbij ook zij een kans maken om weer door een liefdevol gezin opgenomen en verzorgd kunnen worden. Dit is mijn statement en mijn mening en hiermee teken ik deze petitie dan ook! En ik hoop ook dat ikhiermee mijn steentje kan bijdragen om deze lieve schatten van honden (zonder dat ik ze ken, maar je het al meteen duidelijk aan de foto ziet) kan meehelpen aan een mooie en gelukkige toekomst die ze verdienen en dan ook zeker daar recht op hebben.

Groetjes, esmeralda

Gast

2013-07-11 16:35

hopelijk worden de eigenaars van deze honden gevonden en krijgen die hun verdiende loon, als je honden hebt moet je maar zien dat ze goed verzorgd zijn en niet kunnen uitbreken, honden die schapen moorden is normaal gedrag ,instinctief, zet eender welke hond op straat en die zal jagen naar voedsel.. jammer voor die eigenaar van de schapen tzijn ook dieren,dus hopelijk voor hen wordt er een fikse schadevergoeding geeist en en worden die eigenaars van die honden zich zo bewust van hun fout.

Gast

2013-07-11 16:36

please rehome these dogs dont kill them

Gast

2013-07-11 16:37

Help deze Honden
Als mensen honger hebben gaan ze ook stelen als er geen geld voor is en dat gebeurd ook en krijgen een straf
Maar een Hond die honger heeft gaat op jacht om wat te vinden en dat doet een Vos net zo en die word toch ook niet af geschoten die is beschermd En een Hond zo als Irios en Irina Heefd ook recht op te blijven leven en geen euthanasie toe te passen ik ben tegen deze onzin dus stop met deze praktijken en Red deze lieve honden AUB

Gast

2013-07-11 16:39

...

Gast

2013-07-11 16:44

Waarom zouden Irios en Irina geen kans meer krijgen?
De grootste misdadigers worden in de watten gelegd in hun cel!

Wel Irios en Irina verdienen ook een kans.
Dat ze het baasje eens aanpakken en deze lieve schatten met rust laten.

Gast

2013-07-11 16:47

Ik denk dat een dier alleen uit noodgeval een ander dier opeet (honger) als het uit agressie geweest was ,dan lieten ze de schapen liggen.

Gast

2013-07-11 16:47

de honden hadden honger, wanneer ze een goede baas hebben die op hen past en eten geeft. zal er geen herhaling zijn van de feiten. Geef ze genade en laat ze leven
mariaF

#673 SCHAAM U BURGEMEESTER!

2013-07-11 16:52

WAAR WAREN DE BURGEMEESTER EN POLITIE TOEN DIE ARME BEESTEN VERWAARLOOSD WERDEN TOEN HADDEN ZE MOETEN INGRIJPEN NIET NU ER ZOVEEL AANDACHT AAN GEGEVEN WORD EN DAN OOK NOG NIET EENS DE ECHTE DADER MAAR ARME BEESTEN DIE VANUIT DE HONGER DEDEN WAT ZE MOESTEN OM TE OVERLEVEN!!!!

Gast

2013-07-11 16:52

Het is gewoon schandalig!!!De honden moeten niet gestraft worden, maar de baas, en de laksheid om die beestjes gewoon telkens terug te sturen is nog veel erger.

Gast

2013-07-11 16:55

je gaat geen honden afmaken om deze natuurlijke reactie, waarom zijn ze zover gedreven dat ze hiertoe overgaan!! ik kan me voorstellen dat de schapenboer en omstanders dit vreselijk vonden maar je gaat daar geen hond voor laten inslapen, waar is dan het einde, zorg dat de honden een plaats krijgen waarin ze afgeschermd liggen zodat zich deze taferelen zich niet meer kunnen voordoen, maar het is hier geen oog om oog tand om tand!!! of gaan we een beetje amerikaans doen.